خرید دستگاه سونوگرافی در شیراز

خرید دستگاه سونوگرافی در شیراز

پزشکی طب دائم ارائه دهنده انواع دستگاه سونوگرافی در شیراز

مشاوره و خدمات پس از فروش

تعمیرات دستگاه های سونوگرافی در شیراز و سایر استان ها و شهرستان ها (سراسر کشور) به همراه آموزش های تخصصی

عیب یابی دستگاه های سونوگرافی و مشاوره قبل از خرید

ارائه دستگاه سونوگرافی دامپزشکی

قیمت دستگاه سونوگرافی بر اساس برند ، مدل و نوع کاربرد متفاوت خواهد بود.

خرید دستگاه سونوگرافی در شیراز

سونوگرافی پزشکی به دو دسته مجزا تقسیم می شود: تشخیصی و درمانی. سونوگرافی تشخیصی یک روش تشخیصی غیر تهاجمی است که برای تصویربرداری از داخل بدن استفاده می شود. دستگاه سونوگرافی که مبدل نامیده می شوند، امواج صوتی را تولید می کنند که فرکانس آنها بالاتر از آستانه شنوایی انسان (بالاتر از 20 کیلوهرتز) است.
اما اکثر مبدل ها در استفاده فعلی در فرکانس های بسیار بالاتر (در محدوده مگاهرتز (MHz)) کار می کنند. بیشتر پروب های سونوگرافی تشخیصی روی پوست قرار می گیرند. با این حال، برای بهینه‌سازی کیفیت تصویر، ممکن است پروب‌ها از طریق دستگاه گوارش، واژن یا رگ‌های خونی در داخل بدن قرار داده شوند.

علاوه بر این،گاهی اوقات از سونوگرافی در حین جراحی با قرار دادن یک پروب استریل در ناحیه تحت عمل استفاده می شود.

سونوگرافی تشخیصی را می توان به سونوگرافی تشریحی و عملکردی تقسیم کرد. سونوگرافی تشریحی تصاویری از اندام های داخلی یا سایر ساختارها تولید می کند. سونوگرافی عملکردی اطلاعاتی مانند حرکت و سرعت بافت یا خون، نرمی یا سختی بافت و سایر مشخصات فیزیکی را ترکیب می کند.
با تصاویر آناتومیک برای ایجاد “نقشه های اطلاعاتی”. این نقشه‌ها به پزشکان کمک می‌کنند تا تغییرات/تفاوت‌های عملکرد را در یک ساختار یا اندام تجسم کنند.

پزشکان معمولاً از سونوگرافی برای مطالعه جنین در حال رشد (کودک متولد نشده)، اندام‌های شکم و لگن، ماهیچه‌ها و تاندون‌ها یا قلب و عروق خونی فرد استفاده می‌کنند. نام های دیگر اسکن اولتراسوند عبارتند از سونوگرافی یا (هنگام تصویربرداری از قلب) اکوکاردیوگرام.

خطرات استفاده از دستگاه سونوگرافی

سونوگرافی تشخیصی عموماً ایمن در نظر گرفته می شود و مانند اشعه ایکس پرتوهای یونیزان تولید نمی کند. با این حال، سونوگرافی قادر است برخی از اثرات بیولوژیکی را در بدن تحت شرایط و شرایط خاص ایجاد کند. به این دلیل،
FDA ایجاب می کند که دستگاه های سونوگرافی تشخیصی در محدوده قابل قبولی کار کنند. FDA، و همچنین بسیاری از جوامع حرفه ای، از استفاده معمولی از اولتراسوند (مثلاً برای فیلم های یادگاری) جلوگیری می کنند و توصیه می کنند که فقط در صورت وجود نیاز پزشکی واقعی از آن استفاده شود.

چگونه دستگاه سونوگرافی تهیه کنیم؟

کارشناسان پزشکی طب دائم پاسخگوی شما در این زمینه هستند. شما بایستی دستگاه سونوگرافی را بر اساس نوع نیاز و میزان استفاده تهیه کنید.

چگونه دستگاه سونوگرافی را تعمیر کنیم؟

عیب یابی و تعمیر دستگاه های سونوگرافی باید توسط متخصص انجام شود . لذا ما در این خصوص با شما همراه هستیم تا بتوانید مشکل دستگاه خود را پیدا کرده و برای حل آن چاره کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *