درمان غلظت خون با زالو درمانی

فهرست مطالب

در حال حاضر با تغییراتی که در نوع تغذیه افراد ایجاد شده است، هموگلوبین خون بسیاری از افراد افزایش یافته و همین موضوع سبب غلیظ شدن خون آنها می شود. در ادامه غلیظ شدن خون، عبور آن از رگ ها نیز سخت می شود و در بسیاری از موارد عبور خون از رگ ها با مشکلات بسیاری مانند آکنه و جوش، تیرگی پوست، ریزش مو، احتمال سکته و حمله قلبی، تنگی نفس و غیره روبه رو خواهد بود. با نادیده گرفتن غلظت خون به طور حتم عروق کوچک خونی افراد مسدود می شود و سلامتی او به خطر میافتد. بنابراین توصیه می کنیم با مشاهده اولین و جزئی ترین علائم غلیظ شدن خون خود در جهت درمان غلظت خون دست به کار شوید. در ضمن باید علائم این عارضه را جدی بگیرید.

غلظت خون چیست؟

غلظت خون از بروز غلظت پلاسما حاصل خواهد شد. با مصرف آنتی بیوتیک ها غلظت خون شما تحت تاثیر قرار می گیرد. به عبارت دیگر زمانی که گلبول های قرمز خون شما افزایش پیدا می کنند، در واقع شما دچار غلظت خون میشوید.

 در صورتی که میزان هموگلوبین بدن افراد بیش از میزان استاندارد ارزیابی شود، به طور قطع غلظت خون را نشان می دهد. در نظر داشته باشید میزان غلظت خون و جمع شدن هموگلبین در افراد با سن و جنسیت مختلف، متفاوت است از این رو نمیتوان یک عدد مشخص و استاندارد برای میزان غلظت خون طبیعی در نظر بگیریم.

این عارضه بیشتر در مردان وجود دارد زیرا گلبول های قرمز مردان بیشتر از خانم ها است. در ضمن نوزادانی که تازه متولد شده اند نسبت به بزرگسالان گلبول های قرمز بیشتری دارند. با بروز این عارضه جریان خون در رگ های بدن کند می شود و گاهی نیز لخته های خونی به وجود می آیند.

 به خاطر داشته باشید خون تیره به معنای غلیظ بودن خون نیست زیرا گاهی خون رنگ روشن غلظت بیشتری نسبت به خون تیره دارد. اما یکی از علائم کم خونی و یا غلظت خون تیرگی زیر چشم می باشد.

دلایل بروز غلظت خون

توجه داشته باشید تشخیص میزان غلظت خون با چشم و تنها با نگاه کردن به خون امکان پذیر نیست بلکه باید از حضور یک متخصص و فرد حرفه ای استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان غلظت خون می توانید به سایت پذیرش ۲۴ سر بزنید و روش های درمانی آنها را به کار گیرید.

همان طور که گفتیم خون تیره به معنای غلظت بیشتر آن نیست، بلکه اگر به خون اکسیژن کافی نرسد خون به طور قطع تیره می شود. همان طور که گفتیم با افزایش هموگلبین در خون افراد، آنها به این بیماری دچار شده اند.

 البته باید گفت این بیماری بیشتر در افرادی که بالای ۴۰ سال زندگی کرده اند، رخ می دهد. غلظت خون می تواند با دلایل مختلفی ایجاد شود  برای مثال ممکن است غلظت خون آنها ارثی و مادرزادی باشد. اما با وجود همه این توضیحات بیماری های ریوی و قلبی را باید جدی گرفت و خیلی زود برای درمان آن دست به کار شد.

پیش از این نیز گفتیم با کمبود اکسیژن خون شما تیره می شود، در ادامه چند مورد از دلایل این عارضه را نام می بریم:

  • تحریک مغز استخوان به منظور تحریک بیشتر گلبول های قرمز
  • کمبود اکسیژن
  • بروز بیش از حد استرس و تنش که باعث ترشح بیشتر آدرنالین و ایجاد انقباضات عروقی می شود
  • اسهال های شدید و تعرق بیش از حد بدن
  • سیگار کشیدن که باعث عدم رسیدن اکسیژن به بدن شما می شود
  • برخی بیماری ها همانند مریضی مغز استخوان، تومورهای کبدی یا کلیوی، تومورهای مخچه ای، کیست های کلیه، سنگ کلیه، و مشکل داشتن در مجاری ادراری

علائم بیماری غلظت خون

اکنون که با بیماری غلظت خون آشنا شدید و فهمیدید این عارضه بیشتر در بین چه افرادی رخ می دهد، نوبت به بررسی علائم این بیماری می رسد. برای استفاده از داروهای مناسب و رفع یا درمان این بیماری بهتر است جوانب احتیاط را به عمل آورید و از کمک متخصصان برجسته این حوزه یاری بگیرید.

ارزیابی و تشخیص میزان غلظت خون افراد کار سختی نیست ولی فراموش نکنید علائم این بیماری در برخی افراد به هیچ وجه دیده نمی شود. به طور کلی عدم استعمال سیگار و مصرف مایعات به مقدار زیاد می تواند جزء درمان های ساده و خانگی این بیماری باشد. در ادامه علائم غلظت خون را برای شما نام می بریم:

  • ضعف و بی حالی
  • اختلالات بینایی
  • تنگی نفس
  • خارش های پوستی
  • قرمزی صورت
  • قرمزی رگ های درون چشم
  • بزرگ شدن کبد و طحال

روش های درمانی غلظت خون

بعد از شناخت بیماری غلظت خون و پس از اینکه تشخیص دادید این بیماری در بدن شما وجود دارد بهتر است خیلی سریع و قبل از توسعه بیشتر آن برای درمان غلظت خون دست به کار شوید.

فراموش نکنید غلظت خون مسئله ای فراتر از تیرگی یا روشنی خون است، در صورتی که به این بیماری توجه نکنید، به طور حتم دچار دردسر می شوید. برای مثال توسعه غلظت خون باعث می شود حرکت خون در رگ ها و البته قلب شما کند شود و کم کم ماهیچه های شما دچار گرفتگی شوند.

در برخی موارد غلظت خون حتی منجر به سکته مغزی می شود. در ضمن با بیشتر شدن غلظت خون ممکن است شما دچار خونریزی بینی شوید. بنابراین قصد داریم در ادامه ۲ روش درمان این بیماری را برای شما توضیح دهیم.

مصرف زیاد سیر

بدون شک می دانید که مواد ارگانیک و طبیعی همیشه بهتر از مواد شیمیایی هستند. سیر نیز یکی از همین داروهای طبیعی مفید است که مصرف زیاد آن می تواند مانع از غلظت خون شود. به زبان ساده سیر خاصیت رقیق کنندگی خون دارد از این رو مصرف روزانه آن باعث می شود خون شما به هیچ وجه لخته نشود.

زالو درمانی

یکی از شیوه های درمانی سنتی بیماری غلظت خون، زالو درمانی است. برای این کار باید به سراغ متخصصان حرفه ای طب سنتی بروید و از آنها بخواهید بعد از تشخیص سطح غلظت خون شما، از زالو درمانی استفاده کنند. طی این شیوه چند زالو بر روی پوست گذاشته می شوند و در ادامه زالو شروع به مکیدن خون می کند.

با این کار در واقع خون شما رقیق می شود. ناگفته نماند زالو در بزاق خود ماده ای ضد انعقاد خون دارد که هیرودین نامیده می شود. با ترشح این ماده و مکیدن خون فرد بیمار، کم کم خون او رقیق می شود و بیماری فرد بهبود می یابد. می توان گفت بهترین روش سنتی برای رفع غلظت خون زالو درمانی است.

در صورتی که به غلظت خون دچار هستید، بیماری خود را جدی بگیرید و همین حالا برای درمان آن اقدام کنید. توصیه می کنیم در ابتدا به سراغ متخصصان بروید و از آنها بخواهید شما را راهنمایی کنند. توجه داشته باشید زالو درمانی تا حد زیادی می تواند این بیماری شما را در همین لحظه از بین ببرد بدین ترتیب سعی کنید زالو درمانی را برای درمان غلظت خون خود انتخاب کنید.

مراقبت های پس از زالو درمانی

یکی از عارضه هایی که معمولا بعد از درمان غلظت خون با زالو درمانی ایجاد می شود التهاب و یا قرمزی پوست بدلیل مکیدن خون توسط زالو روی پوست می باشد. برای رفع این عارضه می توانید با خرید محصولات مراقبت از پوست از سایت نیروان nir-one.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *