هزینه جراحی پا پرانتزی 1401

فهرست مطالب

هزینه نهایی جراحی پا پرانتزی بسته به پزشک و نوع بیمارستان و بیمه و وضعیت بیمار بستگی دارد. هزینه آزاد آن در افرادی که وضعیت قوس پاهایشان وخیم شده است، هزینه  بالاتر است و در بعضی دیگر، کمتر است اما حدودی در سال 1401 تقریبا 12 تا 25 میلیون تومان متغیر است.

بهترین زمان جراحی پای پرانتزی کی است؟

در اکثر کودکان،نوزادان نوپا معمولاً تا زمانی که 2 ساله پای پزانتزی دارند آنها نباید در راه رفتن، دویدن یا هر فعالیتی که می خواهند مشکل داشته باشند. انحنای بیرونی پاها تا سن 3 یا 4 سالگی به خودی خود اصلاح می‌شود. پاها معمولاً در سن 7 یا 8 سالگی صاف می شوند.درمان پای پرانتزی هرچه سن کمتر باشد بهتر است.

پیشگیری از پای پرانتزی

هیچ پیشگیری دقیقی برای پای پرانتزی (Bowleggedness / Genu varum ) وجود ندارد. در برخی موارد، ممکن است بتوانید از شرایط خاصی که باعث ایجاد کاسه پا می شود جلوگیری کنید. برای مثال، می‌توانید با اطمینان از دریافت ویتامین D کافی، هم از طریق رژیم غذایی و هم قرار گرفتن در معرض نور خورشید، از راشیتیسم پیشگیری کنید. نحوه دریافت ایمن ویتامین D از نور خورشید را بیاموزید.

آیا می توان پاهای پرانتزی را به طور طبیعی اصلاح کرد؟

درمان پاهای کمان بستگی به علت این بیماری دارد. گزینه‌های درمانی اولیه ممکن است شامل کفش‌های مخصوص، آتل، بریس یا گچ باشد.

5 1 رای
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
محمد
1 سال قبل

سلام من قدم 172 وزنم 68کیلو پاهام یه مقداری پرانتزیه میخاستم قدمو بلند کنم آیا پاهام هم با این عمل صاف میشه

علی دوستی
علی دوستی
1 سال قبل

درد این سایت بخوره به جون بقیه سایت ها

3
0
لطفا نظر دهید.x