راهنمای خرید پروتز ارتوپدی

بهترین پروتزهای ارتوپدی را از کجا تهیه کنیم؟

در این پست قصد داریم شرکت هایی را برای افرادی که تخصص آن ها ارتوپدی است و به دنبال شرکت ها و مراکز معتبر و مناسب تجهیزات و ابزارهای ارتو هستند آشنا کنیم :

1- شرکت COVISION

شرکت کوویژن

Covision که مقر آن در Worksop ، ناتینگهامشایر است ، به سرعت به عنوان یکی از تأمین کنندگان برجسته دنیا با بالاترین کیفیت ، مقرون به صرفه و ایمپلنت ارتوپدی با کیفیت بالا شناخته می شود.

محصولات Covision با ارائه سطح بالایی از خدمات به مشتری و کیفیت محصول ، به منظور ارائه نتایج بهتر برای بیماران در کلیه بخشهای عمده جراحی ارتوپدی ، مترادف با ارائه بیمارستان ها ، مدیران و جراحان با برخی از بهترین ، مقرون به صرفه ترین و ایمن ترین راه حل های کاشت ارتوپدی.

ما طیف کاملی از ایمپلنت ها را برای تعویض مفصل ران و زانو ، صفحه و پیچ برای تروما و جراحی بازسازی و کاشت ستون فقرات ، در مرکز تولید پیشرفته خودمان تولید می کنیم.

هر محصولی در این محدوده ، کلیه الزامات نظارتی و کیفیت CE و MDD را برآورده می کند.

در Covision ، کیفیت محصول و هزینه بسیار مهم است
فشار قیمت در بسیاری از بازارها به این معنی است که تقاضا برای هزینه پایین تر ، با کیفیت بالا ، کاشت عمومی اثبات شده از نظر بالینی به شدت در حال رشد است. تمرکز جدی ما بر روی کیفیت همراه با توانایی ما برای ارائه محصولات ما با قیمت رقابتی ، کمک به جراحان برای دستیابی به نتایج بالینی عالی است ، در عین حال هزینه های روش های پزشکی را نیز کاهش می دهد.

جهت مشاوره وخرید تجهیزات پزشکی طب دائم در ارتباط باشید .

شماره تماس:09046285161

اینستاگرام:tebdaem

ادرس:شیراز بلوار کریم خان زند نبش ک 42 ط فوقانی فروشگاه کوثر شرکت پزشکی طب دائم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *