خرید پیچ و پلاک فکی

درباره اختلالات مفصل فکی و درد های سر و صورت

مفصل فکی یا TMJ در حقیقت فک پایین را به جمجمه متصل می کند و در جلوی گوش قرار می گیرد که توسط این مفصل فک پایین حرکات مختلف را می تواند انجام دهد مانند؛صحبت کردن ،جویدن ،خمیازه کشیدن….
بعصی افراد به هنگام حرکات فکی درد دارند ویا اطراف مفصل فکی گیجگاهی آن هادردناک می شود به این حالت TMD گویند یعنی اختلالات مفصل فکی.

ست های فکی و ارتوپدی
ست های فکی


مشکلات مفصل فکی می تواند فک و عضلات صورت ،کتف ،سر و گردن را تحت تاثیر قرار دهد.علائم شایع عبارتند از درد مفصل فکی که در ناحیه جلوی گوش می باشد ،درد عضلانی ،سردرد ،صدای مفصل فکی و مشکل در باز کردن کامل دهان و یا قفل شدن فک می باشد..در اغلب موارد علائمTMD خفیف هستند و و زود گذر و اغلب بدون مراجعه به دندانپزشک خود به خود بهبود می یابند.گاهی بیماری TMD برای مدت طولانی باقی می ماند و درد مزمن  ایجاد می کند که ممکن است در صحبت کردن و غذا خوردن و قورت دادن فرد  ایجاد اختلال کند که می تواند بر روی سلامت کلی شخص اثر گذار باشد.

خرید پیچ و پلاک های فکی
خرید پیچ و پلاک های فکی

 شایعترین علامت اختلالات مفصل فکی، انقباض و گرفتگی عضلانی است که با استرس تحریک می شود.زمانی که فرد  در شرایط استرس باشد ممکن است با فشار دادن و کشیدن دندان ها روی هم باعث خستگی عضلات شود که می تواند شروع  دوره اسپاسم عضلانی، آسیب بافتی و درد عضلانی باشد.
بیماری مفصل فکی می تواند به دلیل مشکل داخلی مفصل نیز باشد مانند؛
۱ ضربه به مفصل یا بافت های اطراف آن
۲مشکلات مربوط به شکل مفصل فکی
۳بیماری های مفصلی مثل استئوآرتریت یا آرتریت روماتوئید

به همین جهت تیم تخصصی طب دائم در این زمینه می تواند مشاوره جهت درمان و معرفی بیماران به پزشک مرتبط و خرید پیچ و پلاک های فکی ارتوپدی شما را راهنمایی کنند.

جهت ارتباط با ما در قسمت تماس با ما و یا لینک اتصال به واتساب به صورت آنلاین با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

انواع پلاک های فکی
انواع پلاک های فکی
انواع پلاک های فکی
انواع پلاک های فکی
انواع پلاک های فکی
انواع پلاک های فکی

خلاصه
استفاده تقریبا جهانی از صفحات استخوانی و پیچ ها در روش های جراحی ارتوگناتیک بررسی شده است. بر اساس تجربیات شخصی قابل توجه، توصیه می شود که این روش باید برای تثبیت بهتر قطعات استفاده شود که منجر به بهبودی سریع تر استخوان و در نتیجه عود کمتر می شود. مزایای دیگر مانند کوتاه شدن دوره تثبیت بین فک بالا و امکان باز شدن فوری دهان پس از عمل با معایبی مانند نرخ بالاتر اختلال عصبی و مداخله دوم برای برداشتن مواد استئوسنتتیک سنجیده می شود. نتیجه گیری می شود که استفاده از پیچ ها و صفحات استخوانی یک پیشرفت عمده در اصلاح ناهنجاری ها در ناحیه فک و صورت است.

.

. جهت مشاوره و خرید با ما در ارتباط باشید

شماره تماس 09046285161

اینستاگرام : TEB DAEM

ادرس : شیراز بلوار کریم خان زند نبش ک 42 زند ط فوقانی فروشگاه کوثر شرکت پزشکی طب دائم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *