درمانگاه بیمارستان شهید عباس دوران

بیمارستان شهید عباس دوران شیراز

درمانگاه شهید عباس دوران شیراز

معرفی بیمارستان شهید عباس دوران شیراز

بیمارستان شهید دوران در منطقه جنوب شرق شهر شیراز و در مجاورت فرودگاه شیراز واقع شده است. این بیمارستان که با صرف 250 میلیارد ریال اعتبار احداث و تجهیز شده است، دارای چهار اتاق عمل، چهارتخت icu، ده تخت اورژانس ، سه بخش بستری 1، 2، 3 و به عنوان یک بیمارستان عمومی، در بلوار مدرس شیراز، کار ارائه خدمت را از خرداد ماه 1396 آغاز کرده است. خدمات تخصصی دندانپزشکی و خدمات عمومی دندانپزشکی نیز در این بیمارستان ارائه می شود. علاوه بر قرارداد این بیمارستان با همه بیمه ها، بیماران بی بضاعت در صورت شناسایی، به کمک گروه خیریه، مداوا می شوند. 

مراجعه کننده گرامی:

ارائه خدمت به شما باعث افتخار ماست، شما از هر جنسی و قومیتی که باشید مورد احترام هستید. کاردرمانی مجرب و مجهز بیمارستان شهید دوران به شما خوش آمد گویی می گوید.

ما همه توان مادی و معنوی خود را در اینجا جمع کرده ایم تا بیمارانی که به این جا می آیند سلامت خود را باز یابند. هدف ما بهبود کامل بیماران در آسان ترین شرایط ممکن است. لبخند سلامت بودن شما و خانواده تان خستگی شبانه ها را برطرف می سازد.

هیچ گاه امیدتان را به بهبودی از دست ندهید زیرا بسیاری از بیماری های درمان ناپذیر دیروز، امروز به خوبی درمانمی پذیرد. ما ارزش کار کردن با شما را می دانیم. 

برنامه ها ما برای ارئه خدمات ایمین و درمان بخش، برای شما برنامه ریزی شده است. در همه حال از ایزد توانا یاری می خواهیم تا در معالجه بیماران ما را یاری نماید. پس مهم است که شما در طی مراحل بهبودی خود، با ما همکاری داشته باشید.

بیمه های تحت پوشش بیمارستان فوق تخصصی شهید عباس دوران

بیمارستان شهید دوران شیراز همه ی بیمه ها را قبول می کند.

نمایش نقشه

آدرس:شیراز ،بلوار مدرس، درب دوم ،پایگاه بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهید دوران

تلفن:۰۷۱-۳۷۲۳۴۶۹۱

تخصص‌ها

  • ارتوپدی
  • جراحی کلیه،مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی)
  • طب فیزیکی و توانبخشی
  • جراحی عمومی
  • اعصاب و روان (روانپزشک)
  • چشم پزشکی
  • رادیولوژی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *