آشنایی با انواع پین ارتوپدی

آشنایی با انواع پین ارتوپدی

وایرها معمولاً برای وصل کردن استخوان ها استفاده می شوند. آن ها اغلب برای نگهداشتن قطعات کوچک استخوان در کنار هم جهت فیکس شدن با پیچ ها استفاده می شوند. در بسیاری موارد، پین ها همراه با بقیه ابزارهای فیکسیشن داخلی استخوان استفاده می شوند اما می توان آنها را به تنهایی نیز برای درمان عارضه ها و شکستگی های استخوان های کوچک مانند مواردی که در دست یا پا اتفاق می افتد، استفاده کرد.

وایرها معمولاً پس از یک مدت زمان مشخصی از بدن بیمار خارج می گردند اما در مواردی نیز ممکن است به صورت دائمی در بدن بیمار باقی بمانند. همچنین برخی دیگر از انواع پین ها که با نام گاید پین شناخته می شوند، در جراحی های آرتروسکوپی جهت مشخص کردن مسیر عبور سرمته ها استفاده می گردند که ابتدا وارد استخوان می شوند و مسیر را مشخص کرده و سوراخ می کنند، سپس خارج شده و در مرحله بعد سرمته برای ایجاد سوراخ اصلی وارد مسیر مشخص شده می شود.
ما در شرکت طب دائم، در تلاش هستیم تا انواع پین ها و گاید پین های مورد نیاز جراحی های ارتوپدی و آرتروسکوپی را برای جامعه پزشکی فراهم نماییم.

از جمله: انواع کریشنر وایر و پین اشتینمن، گاید پین DHS، گاید پین کونچر، انواع پین های تروما و ارتوپدی، گایدپین های ست ترمیم ACL، انواع پین های فیکسیشن خارجی.

انواع مدل پین ها:

DHS Guide Pin

Kuntscher Guide Pin Ball tip / Simple

گاید پین کونچر

Tibial Pin

Femoral Pin/ eyelet

Total Knee Pin

Trauma Pin

Schanze Screw

انواع پیچ شانز

Flexible guide wire

ریمر فلیکسیبل

Tibial guide wire

Eyelet guide wire

انواع گاید پین ها
انواع گاید پین ها

. جهت مشاوره و خرید با ما در ارتباط باشید

شماره تماس 09046285161

اینستاگرام : TEB DAEM

ادرس : شیراز بلوار کریم خان زند نبش ک 42 زند ط فوقانی فروشگاه کوثر شرکت پزشکی طب دائم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *