اره برش گچ ارتوپدی با طب دائم 09391091381

اره برش گچ از تیغه ای تشکیل شده است که با سرعت زیاد نوسان می کند و ارتعاشاتی ایجاد می کند که می تواند گچ را بشکند اما بافت نرم را نه

گچ گیری :

گچ گیری روشی رایج برای درمان شکستگی است. گچ‌ها برای بی‌حرکت کردن استخوان‌های آسیب‌دیده، بهبود بهبود و کاهش درد و تورم در حین بهبود استخوان استفاده می‌شوند. آنها گاهی اوقات پس از جراحی روی بازو یا پا گذاشته می شوند تا از استخوان محافظت کنند و از حفظ آن در تراز مناسب اطمینان حاصل کنند.

گچ ارتوپدی :

گچ ارتوپدی پوسته‌ای است که اغلب از گچ یا فایبرگلاس ساخته می‌شود، که اندام (یا در برخی موارد، بخش‌های بزرگی از بدن) را می‌پوشاند تا ساختارهای آناتومیک را تثبیت و نگه دارد - اغلب یک استخوان شکسته (یا استخوان)، در جای خود تا زمانی که بهبودی تایید شود. عملکرد آن شبیه به آتل است.

باند های گچی :

باندهای گچی شامل یک باند پنبه ای است که با گچ پاری ترکیب شده است که پس از خیس شدن سفت می شود.

گچ گیری اندام تحتانی :

گچ‌گیری‌های اندام تحتانی نیز به طور مشابه طبقه‌بندی می‌شوند، به‌طوری‌که گچ‌گیری که هم پا و هم ساق را به مفصل ران می‌پوشاند، گچ پا بلند می‌گویند در حالی که گچ‌گیری که پای بیمار، مچ پا و ساق پا را در بر می‌گیرد و به زیر زانو ختم می‌شود، گچ پا کوتاه نامیده می‌شود. 

اره برش گچ :

 اره برش گچ شامل تیغه ای است که با سرعت زیاد می لرزد و ارتعاشات گچ را از بین می برد اما بافت نرم را تخریب نمی کند.

برش قالب های گچ :

 قالب‌ها معمولاً با سوراخ کردن با استفاده از اره ریخته‌گری برداشته می‌شوند، یک اره نوسانی که برای برش مواد سفت و سخت مانند گچ یا فایبرگلاس طراحی شده است در حالی که به بافت نرم آسیب نمی‌رساند.

کاربرد اره گچ بری :

Digital Camera Exif JPEG

اره برش گچ وسیله ای است که برای برش گچ بری بدون آسیب به پوست زیر استفاده می شود. از یک دسته، یک تیغه و یک منبع تغذیه تشکیل شده است. تیغه معمولا دایره ای و دندانه دار است و با فرکانس بالایی می لرزد. ارتعاش به تیغه اجازه می دهد تا گچ سخت را برش دهد، اما نه از بافت نرم. منبع تغذیه اره گچ طبی را می توان با باتری کار کرد. اره های برش گچ معمولاً در کلینیک های ارتوپدی و بیمارستان ها برای برداشتن گچ گیری از بیمارانی که از شکستگی ها یا جراحات بهبود یافته اند استفاده می شود. جراحی اره برش گچ یک روش کم تهاجمی است که از یک اره مخصوص برای برداشتن گچ از اندام های شکسته استفاده می کند.

اره گچ بری ( ریخته گری ) :

اره ریخته گری وسیله ای است که برای بریدن گچ ها بدون آسیب رساندن به پوست زیر استفاده می شود. این شامل یک دسته، یک تیغه و یک منبع تغذیه است. تیغه معمولا دایره ای و دندانه دار است و با فرکانس بالا می لرزد. ارتعاش به تیغه اجازه می دهد تا از گچ سخت عبور کند، اما نه از طریق بافت نرم. منبع تغذیه اره گچ طبی را می توان با باتری کار کرد. اره های ریخته گری معمولاً در کلینیک های ارتوپدی و بیمارستان ها برای برداشتن گچ گیری از بیمارانی که از شکستگی ها یا جراحات بهبود یافته اند استفاده می شود.

مزایای اره گچ بری :

  • سریعتر و آسانتر: اره گچ می تواند گچ را در عرض چند دقیقه بدون آسیب رساندن به پوست یا بافت زیرین برش دهد. بیمار نیازی به بیهوشی یا آرامبخشی ندارد و می تواند بلافاصله پس از جراحی به فعالیت های عادی بازگردد.
  •  
  • ایمن تر و راحت تر: اره گچ دارای مکانیزم ایمنی است که از برش بیش از حد عمیق یا آسیب رساندن به بیمار جلوگیری می کند. اره همچنین کمترین صدا و لرزش را تولید می کند و باعث کاهش اضطراب و ناراحتی بیمار می شود. بیمار لازم نیست نگران عفونت، آلرژی یا تحریکات پوستی ناشی از مواد قالب‌گیری شده باشد.
  •  
  • *دقیق تر و دقیق تر: اره گچ می تواند سرعت و جهت خود را با توجه به شکل و ضخامت گچ تنظیم کند. اره همچنین می تواند دما و رطوبت پوست را تشخیص دهد و در صورت تشخیص ناهنجاری به طور خودکار متوقف شود. بیمار می تواند از برداشتن گچ گیری صاف و تمیز بدون هیچ گونه لبه یا باقیمانده زبر بهره مند شود.

شرکت پزشکی طب دائم

جهت مشاوره و خرید با ما در ارتباط باشید .
شماره تماس 09046285161
اینستاگرام : TEB DAEM
ادرس : شیراز بلوار کریم خان زند نبش ک 42 زند ط فوقانی فروشگاه کوثر شرکت پزشکی طب دائم.

www.tebdaem.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *