مراکز مو

لیست همه کلینیک های کاشت مو در شیراز

در این پست قصد داریم بهترین مراکز کاشت مو در شیراز را به شما معرفی کنیم. اما قبل از آن می خواهیم صفر تا صد کاشت مو و ابرو را در شهر شیراز به شما توضیح بدهیم. قبل از اینکه به آخر مقاله برای معرفی بهترین مراکز بروید لطفا راهنمای کاشت مو در شیراز را مطالعه کنید تا بهترین کاشت را در قطب پزشکی کشور از نظر کاشت مو را در شهر شیراز داشته باشید. مخصوصا این پست مخصوص کسانی است که از شهرهای تهران و دورتر می خواهند به شیراز سفر کنند تا به مشکلی بر نخورند.

کاشت مو و ابرو چیست ؟

کاشت مو نوعی تکنیک در جراحی است که در این کلینیک ها آن ریشه‌های مو، تک به تک از ناحیه های دیگر به ناحیه در حال ریزش و یا خالی برده می‌شوند.یکی از مهم ترین موارد در جذابیت و زیبایی افراد داشتن موهای پر پشت است. اکثر افراد به دلایل مختلف دچار ریزش مو می شوند به دلایلی مانند بالا رفتن سن و یا به دلیل وراثت موهایشان را از دست می دهند که باعث می شود اعتماد به نفسشان را از دست بدهند. یکی از پر طرفدارترین جراحی های زیبایی کاشت موی سر است. در کاشت مو فولیکول های مو از قسمت پرتراکم به نواحی کم تراکم جا به جا می شود.

چه روش هایی کاشت مو در شیراز انجام میشود؟

درحال حاضر روش های زیر را می توانید انجام دهید:

  •  کاشت مو به روش Sut
  •  کاشت مو به روش Fut 
  • کاشت مو به روش Fue 
  • کاشت مو به روش Bht  
  • کاشت مو به روش Fit  

از این روش ها بیشتر در درمان ریزش مو بین مردان استفاده می‌شود، کاشت مو برای خانم‌ها نیز امکان دارد.

کاشت مو به روش SUT شیراز

ویژگی بارز این تکنیک استفاده از ابزارهای مدرن و میکروموتورهای اتوماتیک بجای هولدرهای دستی که در کاشت مو به روش FIT استفاده می شد می باشد. از آنجایی که این روش توسط دستگاه های پیشرفته انجام می شود، لذا عملکرد سریع تری نیز در پوشاندن طاسی سر نسبت به روش های قبلی خواهد داشت. همچنین تراکم مو در این روش افزایش بهتری داشته است.

امروزه استفاده از تکنیک SUT به عنوان یکی از جدیدترین روش های کاشت مو با استقبال قابل ملاحظه ای در میان متقاضیان و متخصصین مواجه شده است، چراکه اسکارهای قابل رویت برای متقاضی به وجود نمی آورد و در مقایسه با سایر تکنیک ها دوره بهبودی کوتاه تری دارد.

مزیت های کاشت مو به روش Sut در شیراز

  • در کاشت مو به روش SUT، سعی جراح بر آن است تا فولیکول ها را به گونه ای استخراج کند که حداقل میزان بافت پوست سر همراه با آن برداشته شود. به عبارتی انتقال فولیکول ها به تنهایی و بدون اتصال به بقایای بافتی پوست سر این امکان را ایجاد می کند تا در نهایت حداکثر تعداد فولیکول های کاشته شده، رشد کنند و این عامل خود وجه تمایز نتایج حاصل از پیوند مو به روش SUT از سایر تکنیک ها می باشد. ناگفته باقی نماند که ویژگی استخراج فولیکول های خالص در تکنیک FIT نیز تا حدودی صادق است، اما از آنجایی که در روش SUT فرآیند استخراج به طور کامل به وسیله دستگاه های پیشرفته ای انجام می شود، لذا نتایج حاصل از SUT به مراتب بهتر و طبیعی تر خواهند بود.
  • به یاد داشته باشید که در روش SUT متقاضی به هیچ عنوان بیهوش نمی‌شود بلکه صرفا بی‌حسی موضعی در این تکنیک مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در تکنیک SUT، ابزارهایی کاملا اتوماتیک و یشرفته کار استخراج ، جمع آوری ، نگه داری و کاشت فولیکول ها را تحت نظارت جراح انجام می دهد. این دستگاه سرعت فرآیند کاشت را به طور قابل توجهی نسبت به سایر تکنیک ها بالا می برد. همچنین امکان ایجاد خطا و آسیب به فولیکول ها به حداقل خود می رسد. از آنجایی که از پانچ های نوک تیز دستی در این روش استفاده نمی شود، لذا متقاضی درد، خون ریزی و اسکاری را تجربه نخواهد کرد.
  • تکنیک SUT روشی کم‌تهاجمی است و از روش‌های کاشت موی بدون جراحی به شمار می‌آید، لذا شما در این تکنیک درد، خونریزی، بی‌هوشی و بخیه را تجربه نخواهید کرد.
  • دوره‌ی بهبودی یا ریکاوری آن کوتاه است. سوراخ‌های کوچک در بانک مو تا ۷ روز و در ناحیه‌ی گیرنده حداکثر تا ۱۴ روز بعد التیام می‌یابند.
  • بلافاصله بعد از عمل، درد و ناراحتی وجود ندارد یا بسیار کم است.
  • جای زخم یا اسکار ایجاد نمی‌شود.
  • بعد از درمان معمولاً محدودیتی برای انجام فعالیت های روزمره وجود ندارد.
  • در صورت امکان، برداشت مو از مناطقی چون زیر ریش هم در این تکنیک مجاز است.

معایب کاشت مو به روش SUT

موارد زیر ممکن است برای برخی افراد رخ دهد که معمولاً خفیف بوده و طی چند روز تا چند هفته برطرف می شوند:

  • تورم ناحیه ی پیشانی
  • احساس بی حسی در ناحیه ی اهداکننده که پس از چند هفته ناپدید می شود.
  • رشد نابرابر و با تاخیر در موهای کاشته شده

کاشت مو به روش FUT در شیراز

این روش شامل برداشتن یک نوار مو از ناحیه “اهدا کننده” است که در آن نوار ریزش مو کم و رشد مو هنوز قوی است. ناحیه ای که از آن ریشه مو را بر می دارند، بخیه زده می شود و یک اسکار خطی روی پوست سر به جا می گذارد.

نوار حاوی فولیکول های مو به گرافت هایی متشکل از یک یا دو فولیکول تقسیم می شود. واحدهای فولیکولی حاوی غدد سباسه (غدد چربی)، اعصاب، ماهیچه کوچک و تعدادی موهای خوب ازجمله موهای ضخیم هستند. هزاران عدد از این گرافت های فولیکولی به برش های کوچک تقسیم شده و در ناحیه های طاس سر پوست بیمار، که به عنوان “ناحیه گیرنده” شناخته می شوند، در یک جلسه کاشت می شوند. رشد مو از این گرافت ها یک الگوی طبیعی رشد طبیعی را دنبال می کند و هیچ نشانه هایی از عمل جراحی را نشان نمی دهد.

مزیت های روش FUT

• تعداد زیادی از فولیکول ها را می توان در یک جلسه پیوند داد.
• بازده بهتری از مو در مقایسه با سایر روش های مو فراهم می کند.
• افزایش رشد و ظاهر طبیعی برای مو به محض رشد فراهم می کند.
• مقرون به صرفه تر از روش های دیگر مو مانند روش FIT و SUT می باشد.

معایب روش FUT

• در طول فرآیند بی حسی، ناراحتی یا خارش را تجربه می کنید که موقت است.
• تجربه ریزش مو پس از عمل، موقت است. مو معمولا در عرض 3-6 ماه رشد می کند.
• اگر مراقبت مناسب در طول و پس از جراحی نباشد، التهاب و عفونت موضعی خواهید داشت.
• زخم در محلی که نوار اهدا کننده از آنجا برداشته شده است.
• دوره بهبودی طولانی تر، به این دلیل که این یک روش تهاجمی است.
• اجتناب از هر نوع فعالیت شدید حداقل برای 4 هفته پس از جراحی.

کاشت مو به روش FUE

پیشرفته ترین روش در کاشت مو روش FUE است.

امروزه ، افرادی که ریزش مو دارند ، می توانند با مراجعه به این کلینیک ها جدیدترین تکنیک مدرن FUE ، استاندارد طلای کاشت مو ، موهای طبیعی خود را ارائه دهند.

تفاوت اصلی استفاده از تکنیک FUE برای کاشت مو در این است که جای زخم باقی نمی ماند و زمان بهبودی آن کوتاه تر است. موفقیت عملیات در نتیجه پیشرفت های دستگاه های پزشکی مورد استفاده در تکنیک FUE نیز افزایش یافته است. تکنیک FUE را می توان با انواع ابزارهای مختلف انجام داد. در نتیجه این روش با چند نام مختلف شناخته می شود.

ویژگی های کاشت مو به روش fue

  • بیمار که آرام می گیرد در هنگام استفاده از بی حسی موضعی هیچ دردی را احساس نمی کند.
  • بیمار در طول عمل کاملا هوشیار است.
  • قبل از عمل بیمار اجازه خوردن و نوشیدن دارد. این مانع از استفاده از آرام بخش نمی شود.
  • بیمار می تواند در طول عمل (مانند رفتن به توالت ، غذا خوردن و آشامیدن) تمام نیازهای خود را برآورده کند.
  • بیمار می تواند به محض اتمام عمل ، بدون هیچ مشکلی به خانه یا هتل برگردد.

قیمت کاشت مو به روش fue چند است؟

هزینه تقریبی کاشت مو fue در شیراز بین 6 تا 10 میلیون تومان بر اساس مقدارطاسی سر و تعداد پیوند مو شما میباشد.البته هزینه نهایی پس از نظر تخصصی پزشک و کلینیک تخصصی کاشت مو تعیین می شود.

کاشت مو به روش Bht 

برای برخی از متقاضیان کاشت مو، موی بدن می تواند منبع چندین هزار پیوند اضافی کمک کننده باشد، به ویژه هنگامی که بیماران موی بدن بسیار زیادی دارند. این ناحیه مخصوصا برای افزایش تراکم کلی مو یا پر کردن منطقه تاج – یعنی گزینه های درمانی که در غیر این صورت برای بیماران با موی سر محدود ممکن نمی باشد – مناسب است. با این وجود، از پیوند موی بدن برای بازسازی کامل مو یا احیای خط موی بیمار استفاده نمی شود.

کدام بیماران برای پیوند موی بدن مناسب هستند؟

به طور کلی، موهای اهدا کننده از پشت و یا کنار سر گرفته می شود. بیمارانی که موی کافی در ناحیه اهدا کننده ( بانک مو ) ندارند برای پیوند نرمال مناسب نیستند. دلایل عدم داشتن موهای کافی، شامل ریزش موی طبیعی یا نتیجه پیوند موی قبلی است که هرگونه استخراج بیشتر از بخش اهداکننده سر را غیر ممکن می سازد.

نتایج پیوند مو با موهای اهداکننده نامناسب به طور کلی رضایتبخش نیست، زیرا می تواند فقط ریزش مو را به میزان کمی جبران کند. علاوه بر این، هر گونه اسکار حاصله، قابل رویت خواهد بود.

کاشت مو به روش FIT

در کاشت مو به روش FIT که یکی از بهترین روش های کاشت مو طبیعی هم می باشد، از یک پانچ گرد کوچک برای استخراج واحدهای فولیکولی مو از یک ناحیه با رشد موهای متراکم به یک منطقه بدون مو استفاده می شود. هر واحد که گرافت مو نام دارد شامل یک تا چهار مو است. اگر چه مخفف “FIT” به طور رایج برای استخراج واحد فولیکولی شناخته شده است، دستورالعمل های صادر شده در مارس 2018 از انجمن بین المللی جراحی ترمیم مو (ISHRS) توصیه کرد که این روش به نام “برش واحد فولیکولی ” تغییر نام داده شود.

مزایای اصلی روش FIT

  • ایده آل برای جایگزینی سبیل یا ابرو
  • ایده آل برای جلسات کوچک و برای بیماران در مراحل اولیه ریزش مو
  • ایده آل برای بیمارانی که مایل به اصلاح سر خود هستند
  • نسبت به جراحی نواری کمتر تهاجمی است – بدون هیچ گونه جای زخم آشکار در ناحیه اهداکننده

معایب اصلی روش FIT

  • هزینه بر؛
  • روش وقت گیر؛
  • ممکن است برای مناطق بزرگ طاسی مناسب نباشد؛
  • برنامه درمان غیر جراحی ممکن است به همان اندازه موثر باشد.

تفاوت کاشت مو FIT با برداشت نواری یا FUT

با استفاده از جراحی نواری (روش قدیمی موی پیوند مو، که به عنوان پیوند واحد فولیکولی یا FUT نیز شناخته می شود)، نواری از بافت اهداکننده از پشت سر (که در آن رشد مو باقی می ماند) برداشته می شود و زیر بزرگنمایی با میکروسکوپ به پیوند های فردی واحد فولیکولی برش داده می شود.

جراحی نواری معمولا برای مناطق بزرگتر طاسی مناسب تر است زیرا تا 3000 پیوند ممکن است تا زمانی که منبع کافی از بیمار وجود داشته باشد، به صورت همزمان به بیمار پیوند زده شود. با این حال، پوست سر نیاز به زمان طولانی تری پس از عمل جراحی برای بهبود دارد و یک جای زخم بزرگ در سراسر پوست سر باقی می ماند که می تواند توسط موهای بلندتر پنهان شود. توضیح کامل کاشت مو به روش FUT را در این صفحه بخوانید.

پانچ تخصصی که در روش FIT استفاده می شود به جراح اجازه می دهد موها را از پوست سر، بدون آسیب بردارد. پیوند مو به روش FIT غیرتهاجمی است و بنابراین پوست سر سریع تر بهبود می یابد. یک بیمار اغلب ده روز پس از عمل جراحی، هیچ علامتی نشان نمی دهد.

آیا بعد از کاشت مو امکان ریزش مو است ؟

ممکن است یک ریزش مو در پشت اسکالپ اطراف ناحیه ای که نوار اهدا کننده از آنجا برداشته شده است، وجود داشته باشد. این مو به طور کلی دوباره رشد خواهد کرد. چیزی که کمتر شایع است، ریزش مو در پوست مجاور ناحیه جراحی است.

در ناحیه پیوند، ممکن است پس از جراحی (وضعیتی به نام تلوژوژن افلوویوم) موهای خودتان دچار ریزش شود. اگر عمر این مو به پایان رسیده باشد یا نزدیک به پایان عمرش باشد، ممکن است دیگر رشد نکند. از آنجا که طاسی ژنتیکی یک فرآیند مداوم است، ممکن است با گذشت زمان بیشتر موهایتان را از دست بدهید. اگر این اتفاق می افتد، یک روش پیوند مو ممکن است مطلوب به نظر برسد.

بهترین کلینیک ها و مراکز کاشت مو و ابرو در شیراز کدام است؟

کلینیک های کاشت مو در شیراز. آدرس و شماره تماس بهترین کلینیک های کاشت مو در لیست زیر ثبت شده است. جهت اخذ نوبت کاشت مو و دریافت اطلاعات بیشتر به پروفایل کلینیک و درمانگاه کاشت مو در شیراز مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده در لیست تماس حاصل فرمائید.

کلینیک های کاشت مو در شیراز. آدرس بهترین کاشت مو شیراز. شماره تماس بهترین مراکز کاشت مو شیراز در لیست زیر ثبت شده است. هزینه و قیمت کاشت مو در شیراز. کاشت مو در بهترین کلینیک ها به روش های DHI، SUT، FIT، FUE و .. انجام می شود. برای اطلاع از هزینه کاشت ابرو، کاشت ریش و سیبیل به صورت طبیعی به پروفایل کلینیک های کاشت مو شیراز در لیست زیر مراجعه کنید.

لیست کلینیک های کاشت مو در شیراز

ردیفنام کلینیکنشانی کلینیک های کاشت مو در شیراز شماره تماس
1كلينيک ماريناشیراز، عفیف آباد، بعد از مجتمع ستاره، نبش کوچه 1207136484906
09175032171
09177906959
09173167630
09385965142
اطلاعات بیشتر
2کلینیک کاشت مو و زیبایی جردنشیراز، بلوار چمران، نبش کوچه 1107136264337
07136287266
09059173920
09059173970
09059173910
09059173950
اطلاعات بیشتر
3کلینیک تخصصی سمرشیراز، انتهای قدوسی غربی، کلینیک سمر، طبقه چهارم07191009092
09174499092
اطلاعات بیشتر
4کلینیک تخصصی دناشیراز، خیابان معالی آباد، نبش کوچه 1 دکتر شریعتی، ساختمان پارسا، طبقه 607136351127
09175415868
اطلاعات بیشتر
5کلینیک تخصصی پوست و مو پرنیانشیراز، میدان مطهری، ابتدای قدوسی شرقی، کلینیک پرنیان07136285535
07136284000
09171000291
اطلاعات بیشتر
6کلینیک کاشت مو، زیبایی و لیزر ایرساشیراز، خیابان قصردشت، بلوارمیرزای شیرازی، روبه روی بیمارستان کوثر، پلاک 10007136353031
09309172070
07136233031
اطلاعات بیشتر
7دکتر ابراهیم حاتمی پورشیراز، تقاطع قصردشت، عفیف آباد، ساختمان بانک کشاورزی، طبقه 2، واحد 409171437437
اطلاعات بیشتر
8کلینیک کاشت مو دکتر فرهام دهقان شاه سلطنهشیراز، ستارخان، روبروی ولیعصر، ساختمان خضراء، طبقه 5، واحد 5707136263729
09174442985
اطلاعات بیشتر

کلینیک های کاشت مو در شیراز

ردیفنام درمانگاهنشانی کلینیک های کاشت مو شیرازشماره تماس
1درمانگاه تخصصی زیبایی و کاشت مو مه آراشیراز، میدان قصردشت به سمت پل معالی آباد، نبش کوچه 3807136253236
07136253237

بهترین کلینیک های کاشت مو در شیراز

سایت پی جو با معرفی بهترین کلینیک های کاشت مو در شیراز به شما این امکان را می دهد تا بهترین کلینیک کاشت مو را پیدا کرده و به صورت آنلاین به شماره تلفن و آدرس آن ها دسترسی پیدا کرده و نوبت بگیرید.

کاشت مو در شیراز

اگر به دنبال بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز می گردید، اگر در انتخاب کلینیک کاشت مو خوب در شیراز دچار سردرگمی هستید ، بهتر است بدانید که پی جو به عنوان مرجع معرفی کلینیک کاشت مو در شهر شیراز لیست کاملی از کلینیک های کاشت مو را در اختیار شما قرار داده تا با مراجعه به پروفایل هر کلینیک بتوانید با خدمات آن ها آشنایی پیدا کرده و با مقایسه آنها با یکدیگر به کلینیک مورد نظر خود براحتی دسترسی پیدا کنید.

این کلینیک ها به روش های متفاوتی به کاشت مو می پردازند. کاشت موی طبیعی در بهترین مراکز کاشت مو شیراز امکان پذیر می باشد. برای اطلاع از هزینه کاشت مو ، هزینه کاشت ابرو شیراز را در این درمانگاه های کاشت مو شیراز را می توانید از طریق مراجعه به این آدرس ها و یا تماس به شماره های درج شده تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب کنید.

اگر کلینیک مدنظر خود را می شناسید با استفاده از دکمه جست و جو موجود در سایت نام کلینیک کاشت مو مورد نظر خود را وارد کنید تا در صورت داشتن پروفایل در سایت پی جو تمامی اطلاعات کلینیک شامل اطلاعات تماس ، آدرس و شرح کامل خدمات کلینیک مورد نظر خود را مشاهده کرده و برای گرفتن نوبت اقدام نمایید.

سایر کلینیک های کاشت مو شیراز

ردیفنام کلینیکنشانی کلینیک های زیبایی و کاشت مو شیرازشماره تماس
1درمانگاه تخصصی کاشت مو مه آراشیراز، میدان قصردشت به سمت پل معالی آباد، نبش کوچه 3836253236
2کلینیک تخصصی پوست ، کاشت مو نوین ایرانشیراز، بلوار چمران، جنب استخر انقلاب. 36286917
3درمانگاه تخصصی کاشت مو بوژانشیراز ، خیابان خاکشناسی ، نبش کوچه 4. 32275937
4درمانگاه تخصصی  کاشت مو رازیشیراز، قصردشت، حد فاصل 3راه برق وچهارراه ملاصدرا، نبش کوچه 27، ساختمان رازی32346263
5کلینیک تخصصی کاشت مو مدرنشیراز، خیابان قصردشت، بالاتراز 3راه عفیف آباد، نبش کوچه 53، طبقه دوم بانک اقتصاد نوین09173038579
6کلینیک تخصصی کاشت مو آریانشیراز ، ستارخان ، نبش کوچه 9 ، ساختمان آریان ، طبقه اول ، واحد 1،2،336263980
7کلینیک تخصصی کاشت مو بارانشیراز، بلوار ستارخان، بعد از ولیعصر، مجتمع یگانه. 36291805
8کلینیک کاشت مو پارس کیانشیراز ، خیابان عفیف آباد ، نبش کوچه 6 ، ساختمان مهرگان طبقه 3 ، بانک ملت36288364
9درمانگاه تخصصی کاشت مو و لیزر بهارانشیراز، میدان قصردشت به سمت پل معالی آباد، بین کوچه 34 و 36 میرزا کوچک خان جنگلی. 36246163
10کلینیک کاشت موی طبیعی و لیزر پادراشیراز، بلوار ستارخان، روبروی مسکن و شهرسازی، نبش کوچه 9، واحد های 8 و 936491627
11کلینیک تخصصی کاشت مو دیشیراز، معالی آباد، بیست متری چهارم پزشکان36342020
12کلینیک تخصصی دکتر وفاجوشیراز، ابتدای خیابان خلیلی، نبش کوچه یک36267080
13کلینیک تخصصی کاشت مو به سیماشیراز، میدان مطهری، ابتدای قدوسی غربی، نبش کوچه 136292676
14کلینیک کاشت مو سیناشیراز، بلوار ستارخان، جنب سازمان مسکن و شهرسازی، نبش کوچه 1836273362
15کلینیک تخصصی کاشت مو ارشیاشیراز، خیابان عفیف آباد، نبش کوچه ۶، مجتمع مهرگان. 36288364
16کلینیک تخصصی دکتر ساسان امینیشیراز، خیابان قصردشت، حد فاصل چهارراه زرگری و ولیعصر، جنب کوچه 5236268585
17کلینیک کاشت مو و زیبایی اویساشیراز، ستارخان، جنب رستوران سنتی صوفی. 36490022
18مرکز مراقبت پوست و موی کیمیاشیراز، خیابان زرگری، نبش کوچه 18، مجتمع مدیکال، طبقه سوم، واحد 35. 36287826

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *