سقوط از ارتفاع

انیمیشن حادثه سقوط از ارتفاع

افتادن یا سقوط ( Falling accident) دومین عامل سانحه مرگبار در سراسر جهان و یکی از عوامل اصلی آسیب‌های فردی بخصوص در سالمندان، کارگران ساختمانی، برق‌کاران، کارگران معدن، و نقاشان محسوب می‌شود. در سال ۲۰۱۳ حدود ۱۵۵ میلیون مورد از عوامل جدید سقوط‌های خطرناک به ثبت رسیده است. این عوامل غیرعمدی به افزایش قربانیان از ۳۴۱۰۰۰ در ۱۹۹۰ به ۵۵۶۰۰۰ مورد مرگ شده‌است.

عوامل

سالمندی

در سنین سالمندی، حتی افتادن از یک نشیمنگاه بر روی زمین می‌تواند به صدماتی جدی منجر شود. استفن لورد در دانشگاه نیو ساوت ولز با مطالعهٔ ۸۰۰۰۰ فرد سالمند در استرالیا به این نتیجه رسید که ریسک افتادن برای هر فرد بر حسب تعداد نسخه‌های دارویی و نیز با مصرف داروهای اعصاب و روان افزایش می‌یابد. این نتایج، با انجام آزمون‌های تعادل و زمان عکس‌العمل افراد حاصل گردید. بعلاوه، با مقایسهٔ عملکرد مردان و زنان سالمند مشابه از لحاظ قد، وزن، و سن، مشاهده گردید که مردان به‌طور متوسط از عملکرد بهتری در آزمون‌ها نسبت به زنان سالمند برخوردار هستند.

سقوط کارگران و افراد از ارتفاع و آسیب دیدگی شدید مفاصل و شکسگی های متعدد استخوانی

در این انیمیشن زیبا نشان داده اگر یک فرد آسیب دیده بر اثر تصادف و یا سقوط دچار آسیب دیدگی شود چگونه او را مورد جراحی قرار می دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *