آشنایی با پلاک لاکینگ هیپ اطفال 2.7 LCP Pediatric Hip Plate

پلاک هیپ کودک LCP 2.7 میلی متر برای استفاده در نوزادان تا 3 سال بسته به وزن ، اندازه و کیفیت استخوان در نظر گرفته شده است. این بخشی از سیستم پلاک هیپ کودکان LCP برای تثبیت پایدار استئوتومی واریس ، والگوس ، و ناهنجاری در ارتوپدی کودکان است. این روش فشرده سازی قفل کننده پلاک را به سیستمی اختصاص داده است که به کودکان است.

2.7 mm LCP Pediatric Hip Plate

این پلاک به مشکل بالینی جابجایی مفصل ران در بیماران جوان به عنوان یک نتیجه از تأخیر و یا کنترل در شکستگی های دیسپلازی رشد مفصل ران (DDH) می پردازد.

2.7 mm LCP Pediatric Hip Plate

قبل از تولید این پلاک، تنها راه حل برای استئوتومی پروگزیمال استخوان ران در این گروه از بیماران پلاک تیغه زاویه دار نوزاد infant angled blade plate بر اساس پلاک یک سوم توبولار one-third tubular plate بود. موضوعات مربوط به این ضعف ، کنترل چرخشی ضعیف و عدم جاگذاری صحیح بود. پلاک های مفصل ران کودکان LCP 3.5 میلی متری برای نوزادان در سن مورد نیاز بسیار بزرگ است ، که به طور کلی حدود 18 ماه سن دارند.

پلاک هیپ کودک LCP 2.7 میلی متر برای بسته شدن فاصله در درمان نوزادان تا 3 سال ، بسته به وزن ، اندازه و کیفیت استخوان ، ساخته شد. نشانه های خاص عبارتند از:

  • دررفتگی ران
    Idiopathic coxa valga
  • دیسپلازی شدید ران

جاگذاری نمونه های پلاک LCP اطفال را با طیف وسیعی از پلاک ها با انتخاب زاویه کامل می کند. عملکرد فشرده سازی لاکینگ خطر از دست دادن تصحیح اولیه و ثانویه را کاهش می دهد. پلاک را می توان در حالت فیکساتور داخلی لاکینگ یا در صورت لزوم به عنوان صفحه فشرده سازی استفاده کرد. اگرچه در صفحات مفصل ران 3.5 و 5.0 میلی متر LCP پایداری نیاز به پشتیبانی خارجی ندارد، اما در صفحه 2.7 میلی متر ، اسپایکا مفصل ران در همه موارد توصیه می شود. گچ اغلب برای سایر عناصر جراحی مانند کاهش بازه شکستگی لگن مورد نیاز است.

2.7 mm LCP Pediatric Hip Plate

پلاک مفصل ران اطفال LCP 2.7 میلی متری با زاویه های شافت گردن 100 ، 110 برای استئوتومی واریس ، و 130 برای استئوتومی تخریب شدگی کامل وجود دارد.

نمونه های بالینی

عکس 1

عکس 1 مربوط به یک دختر 18 ماهه مبتلا به دیسپلازی رشد مفصل ران است. وی با استفاده از مهار پاولیک در کنترل محافظه کارانه شکست خورده بود و پس از ریداکشن باز و استئوتومی استخوان ران در مفصل ران راست مجدداً دچار جابجایی شده بود. وی تحت بازنگری ریداکشن باز و استئوتومی استخوان ران قرار گرفت و 6 هفته بعد همان روش روی مفصل ران چپ را انجام داد.

شکل 2 لگن راست بعد از عمل.

شکل 3 پس از عمل لگن چپ.

. جهت مشاوره و خرید با ما در ارتباط باشید

شماره تماس 09046285161

اینستاگرام : TEB DAEM

ادرس : شیراز بلوار کریم خان زند نبش ک 42 زند ط فوقانی فروشگاه کوثر شرکت پزشکی طب دائم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *