انکور سوچر PEEK FORCE PLUS KNOTLESS برند Aleda ترکیه

آشنایی و معرفی بهترین برند های سوچر انکور 2022

در این پست بهترین برند های سوچر انکور در دنیا را به شما معرفی میکنیم :

سوچر آنکور یا انکور سوچر (به انگلیسی : suture anchor) به طور گسترده برای اتصال بافت نرم (مانند تاندون‌ها، رباط‌ها و منیسک) به استخوان استفاده می‌شوند و به وسیله‌ای ضروری در پزشکی ورزشی و در طی جراحی آرتروسکوپی تبدیل شده‌اند. همانطور که استفاده از انکور سوچر افزایش یافته است، مزایا و چالش های مختلفی برای موارد خاص گزارش شده است.

در حالت ایده‌آل،سوچر انکور قابل جذب قدرت بیرون‌کشی کافی را نشان می‌دهد، از مواد غیر سمی ساخته می‌شود، ظرف 4 تا 6 ماه پس از جراحی جذب می‌شود و با رشد مجدد استخوان در محل قرار دادن پیچ متصل است.

1-انکور سوچر مدل AR-1923BC برند Arthrex آمریکا

انکور سوچر مدل AR-1923BC برند Arthrex آمریکا

انکور سوچر ، قفل فشاری BioComposite، 2.9 میلی‌متر در 15.5 میلی‌متر – AR-1923BC انکور سوچر بدون گره آرترکس تطبیق‌پذیری، سرعت و امنیت را در ترمیم روتاتور کاف بدون گره و ناپایداری ارائه می‌دهند. PushLock و SwiveLock هر دو در اندازه‌ها، مواد و پیکربندی‌های چشمی متعدد موجود هستند تا حداکثر تطبیق پذیری رویه را فراهم کنند.
طراحی منحصر به فرد ایمپلنت اجازه می دهد تا کشش بخیه قبل از قفل شدن ایمن در موقعیت با بدنه انکور قابل مشاهده و تنظیم شود. تفاوت بین انکور این است که بدنه انکور PushLock خاردار در استخوان چکش می شود در حالی که SwiveLock رزوه دار در موقعیت نهایی خود پیچ ​​خورده است.

ویدیویی از عملکرد این انکور در زیر آورده ایم :

2-انکور سوچر مدل AR-2325BCC برند Arthrex آمریکا

انکور سوچر مدل AR-2325BCC برند Arthrex آمریکا

انکور بدون گره آرترکس تطبیق پذیری، سرعت و امنیت را در ترمیم روتاتور کاف بدون گره و ناپایداری ارائه می دهند. PushLock و SwiveLock هر دو در اندازه‌ها، مواد و پیکربندی‌های چشمی متعدد موجود هستند تا حداکثر تطبیق پذیری رویه را فراهم کنند.
طراحی منحصر به فرد ایمپلنت اجازه می دهد تا کشش بخیه قبل از قفل شدن ایمن در موقعیت با بدنه انکور قابل مشاهده و تنظیم شود. تفاوت بین انکور این است که بدنه انکور PushLock خاردار در استخوان چکش می شود در حالی که SwiveLock رزوه دار در موقعیت نهایی خود پیچ ​​خورده است.

3-انکور سوچر S.B.M فرانسه

انکور سوچر S.B.M فرانسه

ترمیم روتاتور کاف -انکور سوچر قابل جذب زیستی اصل این مداخله ثابت کردن تاندون پاره شده در موقعیت اولیه خود روی سر بازو با انکور های سوچر است. SBM دو نوع تثبیت قابل جذب را فراهم می کند که جراحی تجدید نظر را تسهیل می کند و از واکنش های التهابی جلوگیری می کند.
SBM چندین راه حل برای تعمیر کاف راتیتور ارائه می دهد. انکور های FIXIT® با دو نخ UHMWPE از قبل مونتاژ شده اند و از قبل روی یک پیچ گوشتی یکبار مصرف برای کشش بخیه ها جایگزاری می شوند.

4-انکور سوچر Glenoid labrum برند Medacta آمریکایی

انکور سوچر Glenoid labrum برند Medacta آمریکایی

5-انکور سوچر PEEK FORCE PLUS KNOTLESS برند Aleda ترکیه

6-انکور سوچر TiAnchor برند NORAKER فرانسه

انکور سوچر TiAnchor برند NORAKER فرانسه

7-انکور سوچر GRAVITYبرند رایت آمریکا

انکور سوچر GRAVITYبرند رایت آمریکا

این برند طراحی شده توسط جراحان پا و مچ پا، برای جراحی پا و مچ پا » فلوت های برش خود سوراخ کاری و خود ضربه ای به راحتی درج انکور را آسان می کند . طراحی دسته مدولار امکان استقرار منظم بخیه و سوزن را فراهم می کند . پیکربندی بافته بدون هسته انکور FORCE FIBER® ویژگی های جابجایی را افزایش می دهد. انکور FORCE FIBER® از فوق العاده ساخته شده است
مواد پلی اتیلن با وزن مولکولی بالا که استحکام بخیه را افزایش می دهد. *انکور جراحی پلی اتیلن با وزن مولکولی بسیار بالا *استحکام کششی و گره فوق العاده*پروفایل گره کم

8-انکور سوچر Koren برند in2bones فرانسه

انکور سوچر Koren برند in2bones فرانسه

آنکور سوچر کورن دارای طراحی منحصر به فرد به شکل یک نقطه فلش با دو باله جانبی با بخش های معکوس است که: – قرار دادن در ناحیه کورتیکال را تسهیل می کند، – قفل شدن سریع و مطمئن انکور را امکان پذیر می کند، – از چسبندگی خوب اطمینان می دهد.

9-انکور سوچر GII برند Depuy Synthes آمریکا

انکور سوچر GII برند Depuy Synthes آمریکا

انکور تیتانیوم GII® با قوس های نیتینول برای اتصال مجدد بافت نرم به استخوان استفاده می شود. اندازه کوچک GII ، قدرت کشش بالا و طیف وسیعی از کاربردهای بالینی، آن را به انکور مورد استفاده بسیاری از جراحان در سراسر جهان تبدیل کرده است. گزینه های بخیه ارائه شده در این انکور به جراحان انعطاف پذیری برای انتخاب بهترین بخیه برای هر بیمار ارائه می دهد. سوراخ مته کوچک سوراخ مته 2.4 * 8.8 میلی متری فشرده است و امکان استفاده در چندین روش را فراهم می کند.

10-انکور سوچر BICEPTOR برند Smith & Nephew انگلیس

انکور سوچر BICEPTOR برند Smith & Nephew انگلیس

سیستم تنودزیس BICEPTOR یک رویکرد کارآمد و سازگار برای ترمیم تاندون دو سر بازو را ارائه می دهد. این سیستم به گونه‌ای طراحی شده است که ترمیم تاندون دوسر بازو کاملاً آرتروسکوپیک یا مینی باز را انجام دهد و از پیچ‌های تداخلی BIOSURE◊ PK Smith & Nephew استفاده می‌کند.
• رویکرد کارآمد و سازگار • عدم بخیه زدن تاندون به معنی ترمیم بدون بخیه • توانایی بریدن تاندون در مرحله آخر حدس زدن و کنترل کشش را کاهش می دهد • قدرت کشش قوی ترمیم تاندون دوسر بازو آرتروسکوپی: • تاندون آسیب دیده در طول ترمیم در داخل بدن باقی می ماند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *