جراحی زیبایی پای سیندرلا چیست؟

جراحی زیبایی پای سیندرلا چیست؟

جراحی سیندرلا یکی نوع جراحی زیبایی پا است که در سال های اخیر رایج شده است. این نوع جراحی می تواند برای خانم هایی که می خواهند پاهای خود را مثل سیندرلا کنند ، جذاب باشد. در این جراحی قسمتی از استخوان انگشتان پا را می تراشند و با تغییر طول انگشتان پا می تواند پوشیدن کفش های پاشنه بلند را آسان تر کند.

پس از جراحی پای سیندرلا، بیمار حداقل تحرک را در پای تحت درمان خواهد داشت و نباید به مدت 10-14 روز روی آن فشار بیاورد. بیماران نیازی گچ گیری ندارند. با این حال، یک کفش مخصوص برای 2-3 هفته ارائه می شود.

جراحی زیبایی پای سیندرلا
جراحی زیبایی پای سیندرلا

چه کسانی کاندیدای جراحی زیبایی پای سیندرلا هستند؟

معمولا هر کسی که تمایل داشته باشد و مشکلات پزشکی مانع این عمل نشود می تواند این عمل را انجام دهد اما بهترین کاندیدا این عمل کسانی هستند که انگشتان چکشی دارند و میخواهند اصلا انگشت چکشی کنند در این عمل به این صورت است که بند اگشتان را می تراشند و بندهای انگشت را به هم متصل می کنند در این صورت انگشتان کوتاه تر شده و برای پوشیدن کفش های سیندلایی یا پاشنه بلند مناسب تر می شوند.

هزینه جراحی زیبایی پای سیندرلا چقدر است؟

این جراحی در این ایران هنوز رواج ندارد با این همه هزینه ی این جراحی به عوامل مختلفی بستگی دارد که انتظار هزینه ای حداقلی 50 تا 60 میلیون تومان را می توان داشت.

آیا جراحی پای سیندرلایی پیشنهاد می گردد ؟

خیر درمواردی که پای فرد مشکلی ندارد تقریبا اصلا این عمل نه توصیه می شود و نه پیشنهاد.

عوارض جراحی پای سیندرلایی چیست ؟

از عوارض این عمل می توان تورم، لخته شدن خون، سفتی انگشتان، عدم توانایی حرکت به صورت طبیعی و مصرف آنتی بیوتیک ها به مدت زیاد را عنوان کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *