تاثیر آب جعفری برای لاغری شکم

تاثیر آب جعفری برای لاغری شکم

تاثیر آب جعفری برای لاغری شکم :

اگر به دنبال کاهش وزن هستید، جدای از اینکه باید حتما رژیم غذایی و ورزش داشته باشید ، باید ترکیبی از آب لیمو و جعفری را نیز امتحان کنید. در حالی که آب لیمو سم زدایی خوبی است، وقتی با جعفری ترکیب شود، می تواند برای رژیم کاهش وزن شما معجزه کند و به کاهش چربی شکم کمک کند. در حالی که جعفری کم کالری است،حاوی ویتامین های A، B، C و K و همچنین مواد معدنی مانند آهن و پتاسیم است.

همچنین آب جعفری به عنوان یک ادرارآور طبیعی عمل می کند که می تواند به دفع سموم و مایعات اضافی کمک کند. عامل مهم دیگری که جعفری به آن کمک می کند، حفظ تعادل قند خون است و محتوای کلروفیل آن می تواند به کاهش وزن کمک کند.
همچنین حاوی آنزیم هایی است که هضم را بهبود می بخشد و در کاهش وزن نقش دارد. آب لیمو که در بین مراقبان وزن مورد علاقه است، هیدراتاسیون بدن را افزایش می دهد، به هضم غذا کمک می کند و تعادل pH بدن را حفظ می کند.

نحوه درست کردن آب جعفری برای لاغری شکم

در اینجا می توانید با استفاده از جعفری و لیمو یک نوشیدنی مغذی درست کنید:

یک دسته جعفری خرد شده بردارید و آب یک لیمو را بگیرید. در مخلوط کن بریزید و یک فنجان آب اضافه کنید. برای بهترین نتیجه آن را تازه و با معده خالی میل کنید.

نحوه درست کردن آب جعفری برای لاغری شکم

ارزش تغذیه ای در هر 30 گرم جعفری :

  • 10.94 کالری
  • 0.24 گرم چربی کل
  • 17.02 میلی گرم سدیم
  • 168.42 میلی گرم پتاسیم
  • 1.92 گرم کربوهیدرات کل
  • 0.90 گرم پروتئین

توجه :

همه محتوا، از جمله نکات و پیشنهادات، صرفاً برای اهداف اطلاعات عمومی است و نباید به عنوان توصیه های پزشکی تخصصی تلقی شود. همیشه قبل از شروع هر برنامه تناسب اندام یا ایجاد هر گونه تغییر در رژیم غذایی خود با پزشک یا متخصص تغذیه خود مشورت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *