زیمنس تاییدیه FDA برای اسکنر Pro.specta SPECT/CT را گرفت

زیمنس تاییدیه FDA برای اسکنر Pro.specta SPECT/CT را گرفت

عملکردهای پیشرفته تصویربرداری SPECT و CT، از جمله CT 64 برشی و تصحیح خودکار حرکت SPECT، و همچنین گردش کار خودکار را ارائه می دهد. 13 ژوئن 2022 – زیمنس Healthineers مجوز سازمان غذا و دارو (FDA) را از Symbia Pro.specta اعلام کرده است.

تنها-سیستم توموگرافی کامپیوتری گسیل فوتون (SPECT/CT) با فناوری‌های پیشرفته تصویربرداری CT و SPECT. قابلیت‌ها شامل CT کم دوز تا 64 برش برای جزئیات چشمگیر، تصحیح خودکار حرکت SPECT برای وضوح تصویر بیشتر، و گردش کار بصری و خودکار برای هدایت کاربر در کل تصمیم گیری است.

فرآیند ساخت دستگاه MRI Symbia Pro.specta که برای جایگزینی خانواده اسکنرهای SPECT/CT Symbia Intevo طراحی شده است، یک سیستم همه منظوره است که می تواند برای گنجاندن طیف وسیعی از معاینات بالینی، انواع بیماران و تنظیمات بخش سفارشی شود. از لحاظ تاریخی، SPECT/CT برای همه ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی قابل دسترسی نبوده است.

بجای،بسیاری از موسسات همچنان از دوربین های گاما SPECT استفاده می کنند، که همیشه نمی تواند نیازهای بالینی یک بخش تصویربرداری مولکولی یا رادیولوژی مدرن را برآورده کند. Symbia Pro با تصویربرداری بهینه و با دوز پایین، گردش کار بصری و توانایی قرار گرفتن در اکثر اتاق‌های SPECT موجود را دارد.


سیستم specta SPECT/CT موانع پذیرش SPECT/CT را برطرف می‌کند و به ارائه‌دهندگان کمک می‌کند تا از سیستم‌های SPECT/CT و نسل اولیه SPECT/CT انتقال یابند. درون Symbia Pro.specta، MyExam Companion قرار دارد که شامل یک رابط کاربری بصری است که گردش کار سنتی دستی و تصویربرداری SPECT/CT وابسته به کاربر را حذف می کند.
MyExam Companion ابزارهای خودکاری را برای راهنمایی کاربر در هر مرحله از فرآیند تصمیم‌گیری در آزمون – از آماده‌سازی سیستم و بیمار گرفته تا جمع‌آوری و بازسازی تصویر گرفته تا ارزیابی و پس پردازش – ارائه می‌کند تا بخش‌ها بتوانند بدون توجه به بیمار، سریع‌تر و آسان‌تر به نتایج ثابت دست یابند.

سطح تجربه کاربر یکی دیگر از نوآوری های اصلی که استاندارد است، اصلاح حرکت بیمار مبتنی بر داده است که به طور خودکار حرکت بیمار را در معاینه SPECT با کلیک یک دکمه تصحیح می کند و کیفیت تصویر را بدون افزودن پیچیدگی بهبود می بخشد. علاوه بر این، داده ها اصلاح حرکت تنفسی رانده شده برای معاینات قلبی به عنوان یک گزینه در دسترس است. Symbia Pro.specta که برای همه کاربردهای تصویربرداری SPECT/CT طراحی شده است، می تواند در صورت نیاز با ابزارهای بالینی تخصصی برای تصویربرداری بهینه در قلب، مغز و اعصاب، انکولوژی، ارتوپدی و غیره طراحی شود.


آشکارسازهای انعطاف‌پذیر همراه با طراحی قابل دسترسی، تصویربرداری را برای طیف گسترده‌ای از انواع بیماران – از جمله بیماران کودکان، چاق و مشکلات جسمی – بدون به خطر انداختن کیفیت معاینه، راحتی بیمار یا کارایی کارکنان تسهیل می‌کند. این اسکنر همچنین می تواند برای CT تشخیصی مستقل یا تصویربرداری SPECT استفاده شود.
برای کارکرد ساده تر، همان رابط بصری را در اختیار کاربر قرار می دهد. Symbia Pro.specta دارای حداقل 32 و حداکثر 64 برش CT است و به صورت استاندارد با فیلتر قلع و بازسازی تکراری CT برای دوز بسیار کم بیمار و اتاق ارائه می شود.


قابلیت های کمی سازی پیشرفته آن به کاربر کمک می کند تا پاسخ بیمار به درمان را تعیین کند. این اسکنر که قادر به تصویربرداری در هر سطح انرژی است، برای تصویربرداری از ایزوتوپ‌های پرانرژی که به طور فزاینده‌ای در ترانوستیک استفاده می‌شوند، طراحی شده است، رویکردی که عوامل تشخیصی و درمانی را برای درمان بیماران ترکیب می‌کند.
زیمنس مفتخر است که اسکنر SPECT/CT Symbia Pro.specta را معرفی می‌کند، که وسیله‌ای ایده‌آل برای انتقال از دوربین‌های SPECT و نسل اول SPECT/CT به پیشرفته‌ترین دوربین‌های SPECT در اختیار مشتریان ما قرار می‌دهد. اسکنر سی تی که می تواند طیف کاملی از معاینات پزشکی هسته ای را انجام دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *