رول انتقال بیمار با طب دائم 1

شرکت پزشکی طب دائم در زمینه فروش انواع رول انتقال بیمار فعالیت دارد .

رول انتقال بیمار

هر مرکز پزشکی به صورت روزانه انتقال جانبی بیمار را انجام می دهد. انواع مختلفی از دستگاه ها برای انجام این انتقال استفاده می شود، از جمله تخته های لغزنده بیمار، تخته غلتکی بیمار و تخته انتقال طلا EZ-Tranz منحصر به فرد ما. انتقال جانبی بیمار به دلایل مختلفی از جمله:

بیماران مسن که راه رفتن یا حرکت برایشان مشکل است.
بیماران دارای معلولیتی که حرکت آنها را مختل می کند.
بیمارانی که تحت بیهوشی یا بیهوش هستند.
ابزارهای مختلفی برای انجام این انتقال در اختیار متخصصان پزشکی قرار دارد. ابزار نشان داده شده در این صفحه تخته غلتکی بیمار است. این شامل یک قاب آلومینیومی سبک وزن با غلتک است. یک پوشش بادوام روی غلتک کشیده شده است تا به عنوان یک نوار نقاله عمل کند و به انتقال بی دردسر بیمار از یک تخت یا میز به تخت دیگر کمک کند.

به سادگی کاستورها را روی هر دو تخت قفل کنید، بیمار خود را به شکل رول درآورید، غلتک را از زیر آن بریزید و سپس بیمار را به تخت یا میز جدید منتقل کنید. با استفاده از غلتک های اصطکاک کم، استرس وارده به کارکنان شما به حداقل می رسد. تخته غلتکی انتقال بیمار در 3 سایز مختلف موجود است.

طول کوتاه 25 اینچ است که آن را برای فضاهای تنگ و بیماران کوچکتر چابک می کند.
طول متوسط ​​30 اینچ است، محبوب ترین اندازه ما که در اکثر OR ها در سراسر جهان استفاده می شود.
طول بلند 67 اینچ است و برای بیماران بزرگتر یا در شرایطی که به غلتک تمام طول نیاز است طراحی شده است.
استفاده از دستورالعمل های انتقال ایمن بیمار و اطمینان از داشتن پرسنل کافی برای انجام انتقال قبل از شروع بسیار مهم است. غلتک انتقال بیمار رایج ترین دستگاه انتقال بیمار ما است و برای اکثر امکانات به اندازه کافی مقرون به صرفه است.

مطمئن شوید که آن را با یک قفسه تخته غلتکی جفت کرده اید تا اطمینان حاصل کنید که سرمایه شما محافظت می شود و هر زمان که نیاز باشد تمیز و آماده استفاده است.

رول و کاربرد ان

تخته های انتقال که به عنوان تخته های کشویی نیز شناخته می شوند، معمولا تخته های سفت و مسطح ساخته شده از چوب یا پلاستیک هستند. این تخته به عنوان یک پل عمل می کند تا به افراد اجازه می دهد از یک سطح نشسته به سطح دیگر مانند حرکت از ویلچر به تختخواب حرکت کنند. انتقال به این روش به کاربر امکان می دهد با حرکات تدریجی کوچک در مقابل یک حرکت بزرگ حرکت کند. هدف در استفاده از تخته انتقال یا کشویی حمایت از استقلال برای کاربر و تلاش کمتر از سوی مراقب است.برخی از کاربران ویلچر می توانند تا 14 بار در روز جابه جا شوند، حتی اگر این کار سخت ترین مهارت ویلچر باشد.

جمعیت بیمارانی که ممکن است از استفاده از تخته کشویی سود ببرند عبارتند از:

فردی که به سختی وزن را از طریق هر دو پا تحمل می کند
کسی که با انتقال درد دارد، ممکن است نشستن راحت‌تر باشد
کسی که در معرض خطر افتادن یا مشکلات تعادلی است

مشخصات تابلوهای انتقال
نوع تخته انتقال استفاده شده به نیازهای فرد اختصاص دارد. تخته های انتقال می توانند به صورت مستقیم یا منحنی باشند. تخته های منحنی معمولاً برای جابجایی در اطراف موانع مانند تکیه گاه دست استفاده می شود. تخته باید دارای یک پشتی بدون لغزش باشد تا اطمینان حاصل شود که در هنگام انتقال در جای خود باقی می ماند. تخته های کشویی دارای لبه های گرد و سطوح بالایی صاف هستند تا هرگونه اصطکاک پوست را کاهش دهند. قبل از استفاده از تخته، اطمینان حاصل کنید که بیمار دچار شکستگی پوستی نشده است

شرکت پزشکی طب دائم


جهت مشاوره و خرید با ما در ارتباط باشید .
شماره تماس 09046285161
اینستاگرام : TEB DAEM
ادرس : شیراز بلوار کریم خان زند نبش ک 42 زند ط فوقانی فروشگاه کوثر شرکت پزشکی طب دائم
https://tebdaem.com/wp-admin/post.php?action=edit&post=6309
https://tebdaem.com/wp-admin/post.php?action=edit&post=12019
https://tebdaem.com/wp-admin/post.php?action=edit&post=964

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *