کورد نور سرد با طب دائم

کورد نور سرد با طب دائم 1

شرکت پزشکی طب دائم در زمینه فروش انواع کورد نور سرد فعالیت وارد برای مشاوره و خرید با ما در تماس باشید.

کابل کورد نور سرد

قبلاً همه چیز خاکستری بود – این اغلب کارمندان بخش استریلیزاسیون مرکزی را برای اختصاص کابل مناسب به غربال مناسب دشوار می کرد. ما می خواستیم آن را تغییر دهیم…

اگر اکنون نور به شما تابیده است، مشکلی نیست. ما کابل های نور سرد با کارایی بالا و کد رنگی را از برند ثبت شده خود CONCISION-Line® در اندازه ها و طرح های مختلف ارائه می دهیم. همچنین می توانید لوازم جانبی مناسب را از ما تهیه کنید. آداپتورهای مختلف منبع نور و آداپتورهای پیچ برای آندوسکوپ – به طوری که بتوانید روی موارد ضروری تمرکز کنید. به هر حال: کابل های نور سرد ما همیشه دارای آداپتور هستند

کابل نور سرد | رنگ شلنگ آبی
کابل‌های نور سرد CONCISION-Line® با کد رنگی و بسیار انعطاف‌پذیر (رنگ شلنگ: آبی، قطر بسته‌بندی فیبر 3.5 میلی‌متر) را می‌توان با همه منابع نور معمولی هالوژن، LED و زنون استفاده کرد. ما کیفیت کاملاً بالا را تضمین می کنیم – و با سازگاری های دقیق خود، اتصال کم تلفات کابل را تضمین می کنیم. علاوه بر این، کابل‌های نور سرد CONCISION-Line® ما همگی حفاظت گرمایی قابل اعتماد و انتقال نور فوق‌العاده را ارائه می‌دهند. برای بسیاری از بهترین کابل های نور سرد موجود در بازار.

رنگ شلنگ آبی: قطر دسته فیبر 3.5 میلی متر – ما این کابل نور سرد را برای استفاده از اپتیک تا 4.0 میلی متر توصیه می کنیم.

کابل نور سرد | رنگ شلنگ سبز
کابل‌های نور سرد CONCISION-Line® با کد رنگی و بسیار انعطاف‌پذیر (رنگ شلنگ: سبز، قطر بسته فیبر 4.8 میلی‌متر) را می‌توان با منابع نوری هالوژن، LED و زنون استفاده کرد. ما کیفیت کاملاً بالا را تضمین می کنیم – و با سازگاری های متعدد خود، اتصال کم تلفات کابل را تضمین می کنیم. علاوه بر این، کابل‌های نور سرد CONCISION-Line® ما همگی حفاظت گرمایی قابل اعتماد و انتقال نور فوق‌العاده را ارائه می‌دهند. بهترین کابل های نور سرد موجود در بازار.

رنگ لوله سبز: قطر بسته فیبر 4.8 میلی متر – ما این کابل نور سرد را برای استفاده از اپتیک از 4.0 میلی متر توصیه می کنیم.

کابل فیبر نوری با کارایی بالا، مقطع فیبر 4.8 میلی متر، طول 1800 میلی متر برای منابع نور LED و زنون برای استفاده با منابع نور LED و زنون مدرن برای آرتروسکوپی، اورولوژی و سینوسکوپی و لاپاراسکوپی کابل نور مقاوم در برابر دمای بالا الیاف سبک در یک فرآیند پیچیده در کل سطح با هم ذوب می شوندکابل نور سرد همیشه بدون آداپتور لازم تحویل داده می شود. آداپتورهای مناسب برای کنار منبع نور (سمت پروژکتور) و برای آندوسکوپ یا قلاب نوری (سمت دستگاه) را می توانید در اینجا پیدا کنید:

منبع نور ED برای فیبر نوری

LED KL 1600 از نور سرد برای روشن کردن انواع اجسام در کاربردهای صنعتی و علوم زیستی استفاده می کند. موتور نور LED چندگانه آن جایگزین جذابی برای منابع نور سرد هالوژن معمولی است. در مقایسه با مدل پیشین خود، روشنایی LED KL 1600 تا 70 درصد بهبود یافته است. یک فن بسیار بی صدا مدیریت بهینه حرارت را تضمین می کند.

مزایای:

شدت نور به طور قابل توجهی بالاتر را می توان روی یک میدان دید بسیار کوچک متمرکز کرد
مسکن جمع و جور با ردپای کوچک
روشنایی معادل یک منبع نور سرد هالوژن 150 وات است
طول عمر بسیار طولانی حداقل 50000 ساعت
مصرف انرژی 80 درصد کمتر
کاهش هزینه های مالکیت و همچنین هزینه های خرابی
انواع راهنماهای نور سری KL 1500 قابل اتصال به LED KL 1600

شرکت پزشکی طب دائم


جهت مشاوره و خرید با ما در ارتباط باشید .
شماره تماس 09046285161
اینستاگرام : TEB DAEM
ادرس : شیراز بلوار کریم خان زند نبش ک 42 زند ط فوقانی فروشگاه کوثر شرکت پزشکی طب دائم
https://tebdaem.com/wp-admin/post.php?action=edit&post=6309
https://tebdaem.com/wp-admin/post.php?action=edit&post=120

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *