قیمت پروتز سینه منتور

همه چیز درباره قیمت پروتز سینه منتور | قیمت 1401

پروتزهای سینه MENTOR برای آمریکایی جز بهترین نوع پروزها هست- در زنانی که حداقل 22 سال سن دارند برای ایمپلنت سینه MENTOR MemoryGel یا ایمپلنت سینه MENTOR MemoryShape و حداقل 18 سال برای کاشت سینه سالین MENTOR. پروتز سینه MENTOR برای بازسازی سینه نیز نشان داده شده است.
کاشت پروتز سینه نباید در زنان انجام شود: با عفونت فعال در هر نقطه از بدن آنها با سرطان موجود یا پیش سرطان سینه که درمان کافی برای آن شرایط دریافت نکرده است و در حال حاضر باردار یا شیرده هستند.

ماندگاری ایمپلنت های منتور چقدر است؟

پروتزهای برند منتور بین 10 تا 20 سال پس از عمل اصلی تعویض کنید، اما طول عمر خاص ایمپلنت‌های شما در افراد مختلف متفاوت است.

قیمت کاشت منتور در آمریکا چقدر است؟

ایمپلنت‌های MENTOR قیمت کل این روش به شرح زیر است:

  • ایمپلنت های سالین حدود 4300 دلار
  • ایمپلنت نوع سیلیکونی 4900 دلار
  • ایمپلنت سیلیکونی 5400 دلار

آیا ایمپلنت های منتور می توانند نشت کنند؟

ایمپلنت‌ها ممکن است هر زمان پس از جراحی ایمپلنت پاره شوند، اما هرچه ایمپلنت‌ها طولانی‌تر در جای خود قرار گیرند، احتمال پارگی ایمپلنت‌ها یا نشت ژل یا سالین بیشتر می‌شود.

ایمپلنت های منتور سیلیکونی هستند یا سالین؟

پروتز سینه MENTOR حاوی جدیدترین نسل سیلیکون است. آنها با ژل سیلیکون منحصر به فرد فرموله شده MENTOR از قبل پر شده اند. این ژل شبیه مایع یا نیمه مایع نیست. بجای،این یک ژل منسجم است که به طور ایمن و یکنواخت در کنار هم قرار می گیرد تا حسی طبیعی شبیه بافت سینه ایجاد کند.

آیا ایمپلنت های منتور نرم هستند؟

ایمپلنت‌های سینه MENTOR® MemoryGel® با ژل منسجم اختصاصی ، طراحی پوسته منحصر به فرد و نسبت پر شدن پویا، با گزینه‌های مختلف برای برجسته‌سازی و پری، احساس نرم و طبیعی را به بیماران ارائه می‌دهند.

سیلیکون بهتر است یا سالین؟

هر دو نوع ایمپلنت پس از قرار دادن احساس مشخصی به آنها می دهند. ایمپلنت های سیلیکونی به گونه ای طراحی شده اند که بیشتر شبیه سینه های طبیعی واقعی باشند و در لمس نرم هستند. از طرف دیگر، ایمپلنت‌های سالین معمولاً سفت‌تر هستند، اما در موارد پارگی، محلول سالین می‌تواند با خیال راحت جذب بدن شود.

کدام کشور بیشترین بهترین ایمپلنت سینه را دارد؟

پنج کشور برتر که بیشترین عمل سینه را انجام می دهند عبارتند از: ایالات متحده آمریکا. برزیل. روسیه. مکزیک. آلمان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *