کایروپراکتیک و کاهش فشار ستون فقرات می تواند شما را قد بلندتر کند؟

آیا کایروپراکتیک و کاهش فشار ستون فقرات می تواند شما را قد بلندتر کند؟

احتمالاً آن را از والدین خود شنیده اید. سبزیجات و غذای خوب بخورید تا بتوانید بزرگ و قوی شوید! یا “قوز نکن، رشد شما را متوقف می کند!” اما آیا پدر و مادرت حق داشتند؟ آیا عوامل دیگری به جز ژنتیک وجود دارد که بر قد تأثیر می گذارد؟ شاید تعجب کنید که بدانید ستون فقرات روی قد شما تأثیر می گذارد، که منجر به این سؤال می شود:رابطه بین قد و کایروپراکتیک و همچنین رابطه بین قد و سلامتی را درک کنید. این مطلب را مطالعه کنید.

کایروپراکتیک چیست؟

یک شغل یا خدمت مراقبت بهداشتی که بر ستون فقرات و سایر مفاصل بدن و ارتباط آنها با سیستم عصبی تمرکز دارد. کلمه “کایروپراکتیک” به معنای “با دست انجام شود“. کایروپراکتیک ها از تنظیمات برای بازگرداندن عملکرد مفاصل و حمایت از سیستم عصبی استفاده می کنند.
به بیماران کمک می کنند تا سلامت خود را حفظ کنند و در عین حال از داروها یا جراحی های غیر ضروری اجتناب کنند. تخمین زده می شود که هر سال 50 میلیون آمریکایی به متخصص کایروپراکتیک مراجعه می کنند.آنها بر پیشگیری، تشخیص و مراقبت از اختلالات مربوط به ستون فقرات و سایر مشکلات مفصلی دردناک تمرکز دارند. علاوه بر این، کایروپراکتیک ها همچنین درمان های بافت نرم، اصلاح سبک زندگی، مربیگری تناسب اندام و توصیه های تغذیه را ارائه می دهند.

کایروپراکتیک چیست؟
کایروپراکتیک چیست؟

خطرات

کایروپراکتیک زمانی ایمن است که توسط فردی آموزش دیده و دارای مجوز برای ارائه مراقبت های کایروپراکتیک انجام شود.

عوارض جدی مرتبط با تنظیم کایروپراکتیک به طور کلی نادر است.
اما ممکن است شامل موارد زیر باشد: فتق دیسک یا بدتر شدن فتق دیسک موجود فشرده سازی اعصاب در ستون فقرات تحتانی نوع خاصی از سکته مغزی پس از دستکاری گردن

در صورت داشتن موارد زیر به دنبال کایروپراکتیک نباشید:

  • پوکی استخوان شدید
  • بی حسی
  • سوزن سوزن شدن
  • یا از دست دادن قدرت در بازو یا پا سرطان در ستون فقرات شما افزایش خطر سکته مغزی ناهنجاری استخوان شناخته شده در قسمت فوقانی گردن

آنچه می توانید انتظار داشته باشید در ویزیت اولیه، پزشک کایروپراکتیک شما سوالاتی در مورد سابقه سلامتی شما می پرسد و یک معاینه فیزیکی با توجه ویژه به ستون فقرات شما انجام می دهد. پزشک کایروپراکتیک شما همچنین ممکن است معاینات یا آزمایشات دیگری مانند اشعه ایکس را توصیه کند.

تاثیر رفع فشار ستون فقرات در قد شما

در مطالعه ای ناسا خاطرنشان کرده است که فضانوردان زمانی که در فضا بودند حدود سه درصد بلندتر شدند. تصور می شد که این به دلیل عدم جاذبه گرانشی روی مهره ها باشد. وقتی کشش گرانشی وجود ندارد،مهره های بدن قادر به استراحت و انبساط هستند. وقتی نوبت به دست زدن به ارتفاع روی زمین می رسد، هر کایروپراکتیک در نزدیکی LAX می تواند نشان دهد که شما واقعاً در طول یک روز عادی قد را تغییر می دهید. وقتی صبح از خواب بیدار می شوید، بلندترین قد خود را خواهید داشت. در طول روز، فشار ثابت ایستادن به مهره های ستون فقرات شما فشار می آورد.
این می تواند منجر به کاهش قد در یک روز به طور متوسط ​​تا یک سانتی متر شود. اگر کمردرد احساس می کنید، احتمالاً به این دلیل است که نیروی گرانشی بیش از حد در طول روز روی بدن شما وجود دارد.

آیا رفع فشار ستون فقرات واقعا شما را قد بلندتر می کند؟

رفع فشار ستون فقرات در نزدیکی LAX یکی از بهترین درمان ها برای کمک به کاهش این نیروی جاذبه و احساس کمردرد است. این درمان کمردرد در نزدیکی LAX در واقع به مهره‌های ستون فقرات اجازه می‌دهد تا آرام در فاصله ی مناسبی از هم قرار بگیرند. این کار تا حدودی تأثیری مشابه با خوابیدن برای یک شب دارد.
کایروپراکتیک رفع فشار ستون فقرات در نزدیکی LAX یک عمل عالی برای درمان کمردرد در نزدیکی LAX است. هدف از آن کمک به افزایش طول نیست. در حالی که فردی که از دیسک‌های فشرده شده مزمن یا حتی فتق دیسک رنج می‌برد، می‌تواند به راحتی از طولانی شدن ستون فقرات خود حس خوبی بدست آورد.
ممکن است انتظار داشته باشید حداکثر یک سانتی متر رشد کنید.

مزایای درمان رفع فشار ستون فقرات چیست؟

در حالی که افزایش جزئی در قد شما می تواند ناشی از درمان رفع فشار ستون فقرات باشد، فواید زیادی برای بدن شما به همراه دارد. با ایجاد فشار منفی در ناحیه اطراف دیسک های ستون فقرات عمل می کند. این به مهره‌ها اجازه می‌دهد تا شل و بلند شوند.
برخی از مزایای شناخته شده درمان رفع فشار ستون فقرات عبارتند از: کاهش فشار دردناک عصب، افزایش دامنه حرکت / انعطاف پذیری و تزریق مواد مغذی، اکسیژن و مایعات به ناحیه ستون فقرات اکثر کایروپراکتیک هایی که به آنها مراجعه می کنید، درمان رفع فشار ستون فقرات را به عنوان بخشی از بسته درمانی خود خواهند داشت.
این معمولاً بر روی یک میز رفع فشار انجام می شود. این فرآیند را می توان به صورت دستی توسط متخصص کایروپراکتیک یا با یک دستگاه خودکار انجام داد. این دستگاه به پزشک معالج شما اجازه می دهد تا وزن های مختلف را برای بیماران مختلف تعیین کند. این سطح دقیق تری از نیرو را نسبت به تکنیک های رفع فشار دستی فراهم می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *