انواع قیچی جراحی طب دائم

انواع قیچی جراحی طب دائم 1402

خرید انواع قیچی جراحی با طب دائم

شرکت پزشکی طب دائم در زمینه فروش انواع قیچی های جراحی فعالیت دارد که انواع ان به شرح زیر است .

قیچی ها در شکل و اندازه‌های مختلف و با اهداف متفاوت مانند بریدن بافت یا مواد جراحی (نخ بخیه و…) طراحی شده‌اند. دارای دو نوع ساده و فنری می‌باشند که نوع فنری آن برای اعمال ظریف جراحی، مانند پلاستیک و چشم طراحی شده‌اند. طرح اصلی شامل دو تیغه با زاویه مایل به همراه قسمتی که برای برش تعبیه شده است .

قیچی نخ چین

قیچی نخ چین دارای دو نوع است

قیچی نخ چین یک سرتیز

قیچی نخ چین دو سر تیز

قیچی متس

قیچی متس یا قیچی تشریح عمدتاً در جراحی برای برش بافت و مواد بخیه استفاده می شود. دسته های بلند قیچی متزنباوم اجازه کار در بافت های عمیق را می دهد، بنابراین دستکاری جراح با باز شدن تیغه های قیچی مانع نمی شود.که نوک ان تیز نیست و حالت کرو دارد که به بافت های داخلی اسیب نرساند .

قیچی ایریس

قیچی ایریس عنبیه ابزاری تخصصی است که در ابتدا برای تشریح بافت های ظریف چشم در طی جراحی های چشم استفاده می شد. در حال حاضر معمولاً جراحان برای تشریح بافت حساس در جراحی های عصبی، پلاستیک و عمومی ترجیح می دهند.که در انواع حالت های کرو و استریت موجود می باشد .

قیچی مایو

ونه‌ای ازقیچی جراحی  مورد استفاده جهت بریدن بافت سخت مورد استقاده قرار میگیرد که جنس ان فولادیل استیل است و در ابغاد بزرگ تهیه می شود . .

قیچی پاتس

اتس اسمیت نوعی قیچی می باشد که در صنعت پزشکی کاربرد دارد. از این پاتس ها برای جراحی مغز، عروق و اعصاب استفاده می کنند تا بتوانند عمل را به خوبی پیش ببرند زیرا این پاتس ها کوچک و ظریف می باشند و دست پزشک را خسته نمی کنند و همچنین ظریف کاری زیادی دارند. که این خاصیت را نیز دارد که داخل رگ نفوظ کند .

تاریخچه ساخت قیچی جراحی

تاریخچه پشت قیچی جراحی
اگر اکنون مجروح شده اید، در روند بهبودی خود، ممکن است با یک عدد یا قیچی جراحی جراحی و بهداشتی تماس بگیرید. نگران نباشید! آنها آنجا هستند تا کمک کنند.

با این حال، اگر حدود 5000 سال پیش مجروح شده اید، مراجعه به یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی غیرعادی نیست، فقط با پوست درخت خرما، باند کتانی، چوب و خاک رس درمان می شوید.

تا زمان بقراط که به عنوان پدر پزشکی مدرن شناخته می شود، جراحی کلاسیک آنطور که ما آن را می شناسیم شکل گرفت. ناگهان، ابزارهای ساخته شده از آهن سخت، مس، برنز و برنج بیماران را به این فکر انداختند که «با چه چیزی ما را شفا می‌دهند؟» چنان پیشرفتی در ابزارها وجود داشته است که با توجه به ابزار جراحی هلموت کاپچینسکی 101، «برخی گزارش‌ها وجود 200 نوع ابزار را نشان می‌دهند». پیشرفت به همین جا ختم نشد.

پس از افول تمدن یونان، امپراتوری روم قطعات را انتخاب کرد. اما تا سال 1700 بود که جراحی به یک رشته خاص تبدیل شد. در دهه 1800، این میدان رو به رشد مرکز آن را در پاریس، فرانسه یافت، در حالی که تاتلینگن، آلمان به مرکزی برای تولید ابزار تبدیل شد. پس از انقلاب صنعتی، پیشرفت ها ادامه یافت و باعث شد ابزارها گسترده تر شوند.

در حال حاضر، قیچی جراحی نقش بزرگی در عملیات بازی می‌کند، و تقریباً همیشه روی میز است، زیرا برای تشریح بافت، برداشتن یا جابجایی استخوان‌ها، بافت‌ها و سایر مواد عمل می‌کند.

شرکت پزشکی طب دائم

جهت مشاوره و خرید با ما در ارتباط باشید .

شماره تماس 09046285161

اینستاگرام : TEB DAEM

ادرس : شیراز بلوار کریم خان زند نبش ک 42 زند ط فوقانی فروشگاه کوثر شرکت پزشکی طب دائم

https://tebdaem.com/wp-admin/post.php?action=edit&post=6309

https://tebdaem.com/wp-admin/post.php?action=edit&post=12019

https://tebdaem.com/wp-admin/post.php?action=edit&post=96467

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *