سرویس کردن باتری ارتوپدی

سرویس باتری ارتوپدی

خدمات سرویس معمولاً شامل موارد زیر است:

بازرسی باتری، کابل‌های باتری و پایانه‌ها. تمیز کردن سطح باتری و پایانه ها. انجام آزمایش ولتاژ و بار مدار باز و درمان پایانه های باتری برای کمک به جلوگیری از خوردگی.

در عمل های ارتوپدی برای امکان و سهولت استفاده از پیچ و پلاک های ارتوپدی، نیاز به ایجاد برش و یا سوراخ کردن بافت ها و استخوان ها است که به این منظور از اره و دریل های ارتوپدی استفاده می شود.

اره و دریل های ارتوپدی بنا به استفاده ای که دارند، دارای تیغه ها و اجزای متفاوتی می توانند باشند اما آن چه که در تمامی مدل های اره و دیل ارتوپدی مشترک است، داشتن اجزایی مثل باتری ارتوپدی و هندپیس هستند.

باتری در اره و دریل های ارتوپدی به مثابه قلب این ابزار جراحی است چرا که در صورت آسیب دیدن یا ضعیف بودن باتری، ابزار ذکر شده انتظارات جراح و تیم جراحی را برآورده نمی کند.

ضعیف شدن باتری می تواند منجر به ایجاد لرزش در اره و دریل حین جراحی شود که این خود به تنهایی کافیست تا یک عمل جراحی ارتوپدی، آن طور که باید انجام نگیرد.

سرویس کردن به موقع اره، دریل و باتری های ارتوپدی می تواند از نقص های احتمالی که منجر به توقف یک باره جراحی در اتاق عمل شود جلوگیری کند؛ علاوه بر این، سرویس کردن این ابزار هر 6 ماه یک بار میتواند از هزینه های سنگین خرید بکاهد.

نگهداری باتری
گیره را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که باتری به طور محکم به پایه محکم شده است و گیره های کابل و تماس سیم سرب مناسب است.
از گریس اجتناب کنید. قسمت بالای باتری را تمیز و خشک نگه دارید. …
از آب مقطر استفاده کنید. …
سفت ببند. …
دریچه را بررسی کنید. …
به طور منظم چک کنید. …
سرویس به طور منظم.

مهندسین ما در طب دائم، متعهد به ارائه خدمات در زمینه سرویس باتری، اره و دریل های ارتوپدی با بهترین کیفیت ممکن هستند.

ایسنتاگرام: https://instagram.com/tebdaem?igshid=MzNlNGNkZWQ4Mg==

شماره تماس : 09046422055

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *