رینوپلاستی

کوچک کردن بینی بدون جراحی

تنها در سال 2018 بیش از 17 میلیون عمل جراحی زیبایی در ایالات متحده انجام شده است. بیشتر این روش ها شامل جراحی بینی می شود. مردم وسواس زیادی برای داشتن یک بینی عالی دارند و این باعث می شود که چندین عمل جراحی انجام دهند.

با این حال، این جراحی ها خطرات زیادی را برای فرد به همراه دارد. عوامل زیادی وجود دارد که می تواند بر نتیجه جراحی تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، جراحی می تواند اسکارهای دائمی را به جای بگذارد.

این دلیلی است که اکثر مردم به جای آن جایگزین های غیر تهاجمی را انتخاب می کنند. تنها مشکل این است که مردم در مورد راه های موثر برای به دست آوردن بینی مورد نظر خود اطلاعی ندارند. همچنین مقالات جعلی وجود دارد که مردم را گمراه می کند.

در همین ابتدای کار باید بگویم که بینی های استخوانی و دارای پل با این روش ها تغییر خاصر نمیکنند.

تغییر بینی پس از تزریق (رینوپلاستی) بدون جراحی

روش هایی برای کوچک کردن بینی بدون جراحی

در اینجا بهترین روش ها برای فرم دادن به بینی بدون جراحی راربه شما معرفی خواهیم کرد:

1. کانتورینگ با میکاپ

شگفت انگیز است که چگونه آرایش می تواند به شما کمک کند ظاهر خود را تغییر دهید، و اگر درست انجام شود، حتی می تواند بینی کوچک تری به شما بدهد. البته راه حل دائمی نیست، اما زمانی که می خواهید سلفی بگیرید راه حل خوبی است.

چندین ترفند کانتورینگ وجود دارد که می تواند به شما کمک کند بینی خود را کوچکتر نشان دهید. با این حال، بیشتر آنها شامل استفاده از هایلایتر روی بینی و در کنار آن است تا نور را به طریقی خاص منعکس کند که بینی شما را باریکتر و کوچکتر نشان دهد.

شما می توانید چندین درس را در اینترنت بیابید که می تواند به شما یاد دهد چگونه آرایش مناسب بینی خود را انجام دهید و چگونه بینی خود را کوچکتر کنید. اگر احساس می کنید که خودتان نمی توانید این کار را انجام دهید، همیشه می توانید از یک میکاپ آرتیست حرفه ای بخواهید که آرایش را برای شما انجام دهد.کانتور کردن در امتداد پل بینی به بلندتر به نظر رسیدن آن کمک می کند. انجام این کار بالای لب باعث می شود بینی شما کوچکتر به نظر برسد. این تنها در صورتی کار می کند که سایه های مناسب آرایش را انتخاب کنید و بدانید که چگونه آن را ترکیب کنید.

کانتورینگ بینی

2. رینوپلاستی غیر جراحی

همچنین ممکن است آنچه را که رینوپلاستی غیر جراحی نامیده می شود در نظر بگیرید. این روشی است که یک فیلر موقت مانند Juvederm یا Restylane را به ساختار بینی شما تزریق می کند. این پرکننده‌ها به طور موقت برجستگی‌ها، شکاف‌ها یا سایر عدم تقارن‌های بینی را از بین می‌برند. این اثر می تواند تا شش ماه ادامه داشته باشد.سیستم ایمنی بدن با این تزریق ها کار می کند تا آنها را دائمی کند. بدن محتویات سرنگ ها را طبیعی می کند. سپس دفعه بعد که با تزریق مواجه می شوند، دفاعی در برابر آنها ایجاد می کند.

تزریق‌ها پس از مدتی بصورت دائمی در بدن شما باقی می مانند.

تنها چیزی که مردم را از استفاده از آن باز می دارد این است که بسیاری از چیزها ممکن است اشتباه کنند. این فقط زمانی اتفاق می‌افتد که پزشک دارای مجوز نباشد. این می تواند باعث شود که بینی شما حساس باشد، عفونت های زشت ضایعه زا، یا توده های نامطلوب که در امتداد لبه های بینی شما ظاهر می شوند.

3. تمرینات تنفسی انجام دهید

با این روش می توانید زمانی که بینی خود را تغییر شکل می دهید، استراحت کنید. همچنین اگر می خواهید بینی تیزتر از آنچه قبلا دارید، انجام دهید، این بهترین تمرین است. کاری که شما انجام می دهید این است که یک سوراخ از بینی خود را مسدود کنید و از سوراخ آزاد نفس بکشید.

در حین انجام این کار باید بنشینید. به شما این امکان را می دهد که آرام شوید تا بتوانید عمیق تر از حد معمول نفس بکشید. همچنین هنگام انجام این کار باید انگشت اشاره و انگشت وسط را بین چشمان خود قرار دهید.

این به ماهیچه های امتداد پل بینی شما کمک می کند تا در حین تنفس منقبض شوند. پس از 8 ثانیه تنفس از یک سوراخ بینی، همین کار را با سوراخ دیگر انجام دهید. این تضمین می کند که تمرین برای هر دو طرف بینی اعمال می شود.

هنگام بازدم، این کار را از طریق سوراخ بینی نیز انجام دهید. این دلیل اصلی است که این تمرین برای تقویت بینی شما کار می کند. قبل از ادامه تمرینات دیگر، این کار را به مدت 5 دقیقه تکرار کنید.

4.بینی خود را تکان دهید

یک راه حل طولانی مدت برای اینکه بینی شما شکل متفاوتی داشته باشد، تکان دادن آن است. تکان دادن بینی کمترین تلاش را می طلبد اما نتایج باورنکردنی به شما می دهد. اگر بقیه قسمت های صورت خود را ثابت نگه دارید، این به شما کمک می کند تا شکل بینی خود را تغییر دهید.

با باز کردن سوراخ های بینی خود تا جایی که می توانید شروع کنید. این کار خسته کننده خواهد بود، اما نکته تمرین همین است. این روی ماهیچه های اطراف پایه بینی شما تأثیر می گذارد.انجام این کار آن را گسترده تر می کند. همانطور که در بالا ذکر شد، باید اطمینان حاصل کنید که هنگام تکان دادن بینی، صورتتان تکان نخورد. می توانید این کار را با بستن دو طرف بینی در حین تکان دادن انجام دهید.

تکرار هر روز این کار نتایج بهتری به همراه خواهد داشت. انجام این کار به مدت 5 دقیقه یا بیشتر در روز به شما کمک می کند تا به نتایج سریع تری نیز برسید. به زودی بعد از انجام این کار، بینی پهن تر و برجسته تری خواهید داشت.

5. بیشتر لبخند بزنید

همچنین لبخند زدن می تواند به شما کمک کند بینی صاف تری داشته باشید. این کار آسان است و می توانید هر زمان که بخواهید در طول روز آن را انجام دهید. همچنین به دلیل راحتی که به شما می دهد یک روش عالی است.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که در حین انجام این کار لبخند بزنید و بینی خود را به سمت بالا فشار دهید. هنگامی که این کار را انجام می دهید، ماهیچه های اطراف بینی شما منقبض می شود. لبخند زدن در حین انجام این کار باعث کشیدگی عضلات اطراف ناحیه می شود.

این کار ماهیچه ها را به سمت پایین کشیده و باعث می شود بینی صاف تری داشته باشید. پس از انجام این کار، تا جایی که می توانید عمیق نفس بکشید. سپس تا جایی که می توانید هوا را بیرون می دهید.

انجام این کار به شکل دهی مسیر عبور بینی شما کمک می کند. در حالی که نوک بینی خود را فشار می دهید از خرد شدن آن جلوگیری می کند. این کار را تا زمانی که احساس کنید دو طرف بینی خود کشیده شده اند ادامه دهید.

هنگامی که احساس کشیدگی کردید، انگشتان خود را در کناره های بینی خود بکشید. این از بزرگ شدن بیش از حد آن عضلات جلوگیری می کند. اگر به دنبال زیبایی خاصی هستید، انجام این کار مهم است.

همچنین می توانید از ابزارهای دیگری مانند گیره بینی کمک بگیرید. قرار دادن اینها در داخل بینی می تواند به کشش آن کمک کند. همچنین در جهت گیری نوک به سمت پایین کمک می کند.

6. ماساژ بینی

ماساژهای خاصی وجود دارد که می توانید برای تغییر شکل بینی خود انجام دهید. چیزی که در مورد اینها عالی است این است که می توانید با انجام ماساژهای مختلف نتایج متفاوتی کسب کنید. برای مثال اگر می خواهید بینی باریک تری داشته باشید، می توانید ماساژ خاصی را انجام دهید.

این ماساژ شامل استفاده از 2 انگشت در هر دست است. از نوک بینی شروع کنید و تا پل پایین بروید و به طرفین پایین بروید. این کار را در حالی که از یک دست در جهت عقربه های ساعت و از سوی دیگر در خلاف جهت عقربه های ساعت انجام می دهید، انجام دهید.

این حرکت برای رهایی از میگرن نیز عالی است. این یک امتیاز کوچک برای اضافه کردن به تغییر شکل بینی است.

ماساژ دیگری وجود دارد که به شما کمک می کند ظاهر بینی خود را تیز کنید. این برعکس ماساژی است که در بالا ذکر شد. از کناره های بینی شروع می کنید، سپس به سمت نوک بینی حرکت می کنید.

در حین انجام این ماساژ نیازی نیست با انگشتان خود حرکتی انجام دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هنگام مالش بینی خود کمی فشار وارد کنید. انجام این کار به شما این امکان را می دهد که بینی خود را فرم دهید.

با این ماساژها نباید انتظار نتایج سریع داشته باشید. نتایج هر چه بیشتر آنها را انجام دهید ظاهر می شوند. به انجام این ماساژها ادامه دهید و به زودی ظاهر خود را دوست خواهید داشت.

7. از ماسک های تخصصی صورت استفاده کنید

ایمن ترین راه برای به دست آوردن بینی مورد نظر استفاده از ماسک های خاص است. این ماسک‌ها اغلب در قالب موجود می‌شوند و به شما کمک می‌کنند تا چهره‌تان به یک شکل باشد. نحوه کار آنها به این صورت است که تا جایی که می توانید بدون آسیب رساندن آن را سفت می کنید.

اینکار آنها را راهی عالی برای کوتاه کردن بینی شما می کند. صورت شما همیشه قبل از قرار دادن ماسک به حالت اولیه برمی گردد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که ماسکی را پیدا کنید که دارای قالب بینی مورد نظر شما باشد. آنها اغلب یک پیش نمایش از بینی را در بسته نشان می دهند. این کار باعث می‌شود شما به راحتی بدانید که بینی شما چگونه خواهد شد.

اطمینان حاصل کنید که در حین استفاده از ماسک می توانید به خوبی نفس بکشید. شما باید اینها را هر بار حدود 20 دقیقه بپوشید تا مطمئن شوید که می توانند روی شکل شما تأثیر بگذارند.

برای داشتن بینی عالی نیازی به جراحی ندارید. در عوض این تاکتیک های مختلف را امتحان کنید و نتایج را خودتان ببینید! اینها مدتی طول می کشد تا نتایج حاصل شود، بنابراین همین الان آنها را انجام دهید تا در اسرع وقت به نتیجه برسید!

روش های کوچک کردن بینی بدون جراحی چقدر موثر هستند؟

خب، شواهد کافی برای حمایت از مزایای روش های طبیعی وجود ندارد. با این حال، آنها فقط می توانند بر عضلات و سایر بافت های نرم تأثیر بگذارند. این بدان معنی است که استخوان ها و غضروف ها ثابت می مانند. تنها چیزی که باید تغییر کند بافت های نرم است و کوچک کردن بینی مانند یک توهم بینایی خواهد بود.

روش‌هایی مانند آرایش می‌توانند بینی شما را باریک‌تر و نازک‌تر نشان دهند، اما در واقع اندازه بینی را تغییر نمی‌دهند. در پایان روز، وقتی آرایش پاک شود، بینی دوباره بزرگ می شود.

رینوپلاستی مایع در مقابل جراحی

رینوپلاستی مایع روش خوبی برای کوچک کردن بینی است. استفاده از پرکننده های پوستی به شما نتایج سریعی می دهد که می تواند چندین ماه دوام داشته باشد. با این حال، درست مانند سایر روش های طبیعی، اندازه استخوان ها و غضروف ها را تغییر نمی دهد.

 

آخرین کلمه

روش های طبیعی برای کوچک کردن بینی برای بیمارانی که به دنبال کوچک کردن بینی هستند مفید است. همه آنها ارزان‌تر، ایمن‌تر و موقت هستند، اما می‌توانند به شما کمک کنند بدون اینکه در معرض خطر جراحی قرار بگیرید، تفاوت ایجاد کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *