سفارش ست الیزاروف

قیمت الیزاروف بسته به اینکه برای کدام اندام پا، دست و انگشتان باشد رقمی بین 2 تا 6 میلیون تومان است.

شرکت پزشکی طب دائم ارائه دهنده انواع ست های جراحی در حوزه ارتوپدی، ارائه دهنده انواع ست های الیزاروف Ilizarov جهت افزایش قد، و یا عمل های انحراف پا، زانو می باشد.

فیکساتور الیزاروف چیست؟

ست الیزاروف متشکل از تعدادی راد رزوه دار و مهره است که از طریق آنها رینگ هایی از جنس آلومینیوم و  وایرها به استخوان فیکس می شوند. ساختار دایره ای و سیم های تحت فشار ست الیزاروف ساختار حمایتی بیشتری را نسبت به فیکساتور های سنتی فراهم میکند که این ساختار اجازه تحمل وزن بیشتری را نیز می دهد.
حلقه های بالایی و پایینی الیزاروف به دو انتهای سالم استخوان فیکس میشود و از طریق راد های عمودی فلزی نیرو بین این دوحلقه منتقل می شود(که به نوعی دور زدن محل شکستگی است). این ساختار اجازه می دهد ست الیزاروف به مانند یک پل عمل می کند. هر دو ساختار حلقه ای ناحیه ی شکسته را ثابت می کند وفشار را از روی عضو شکسته کم می کند، لذا حرکت کامل عضو را میسر ساخته و بخشی از فشار روی استخوان را کم می کند.فکساتور ها برای دست و انگشت در سایزای متفاوت طراحی وتولیدمشوند .

فیکساتور الیزاروف چه کاربردی دارد؟

کاربرد الیزاروف بسیار متنوع است. مهمترین کاربرد الیزاروف برای رفع شکستگی های استخوان و دفورمیتی ها مثل پای پرانتزی است . اما برای عمل جراحی افزایش قد و اختلاف طول اندام ها نیز استفاده می شود .

هم چنین الیزاروف یک فیکساتور خارجی است که برای شکستگی های شدید استخوانی در تصادفات استفاده می شود.

قیمت فیکساتور الیزاروف

قیمت الیزاروف بسته به اینکه برای کدام اندام باشد متفاوت است . مثلا برای الیزاروف ساق پا برای جفت پا یک هزینه 5 تا 6 میلیون تومان است. البته برای این ست تعداد رینگ ها تعداد پین ها وشانز های یا پیچ و مهره هایی که در پای بیمار بکار برده می شود بستگی دارد .برای انگشت دست یا پا یک فیکساتور دیگر است که قیمت پایین تری دارد در حد قیمت 2 الی 3میلیون تومان

چگونه الیزاروف را سفارش دهیم ؟

اگر بیمار هستید و پزشک شما برایتان در نسخه الیزاروف تجویز کرده و از شما خواسته که الیزاروف تهیه کنید لطفا با موبایل از طریق واتساب یا تلگرام یه عکس از نسخه پزشک به همراه مشخصات آدرس خود به شماهر پشتیبانی در پایین سایت ارسال فرمایید تا همکاران به درخواست شما پاسخ دهند.

اگر مراکز درمانی هستید برای سفارش ست الیزاروف نیز می توانید با بخش کارشناسان تماس حاصل فرمایید تا بخش پشتیبانی به درخواست شما پاسخ دهند.

در سفارش ست الیزاروف دقت فرمایید در حال حاضر در هماهنگ کردن کارشناس ست الیزاروف مشکل داریم پس هیچ تضمینی در هماهنگی با کارشناس ست الیزاروف نداریم اما پزشکی طب دائم می تواند در زمینه آموزش کارشناس مراکز درمانی برای ست الیزاروف اقدام نماید.

جهت مشاوره و خرید با طب دائم با شماره زیر تماس بفرمایید .

شماره تماس : 09046285161

اینستاگرام : teb daem

ادرس : شیراز بلوار کریم خان زند نبش کوچه 42 ط فوقانی فروشگاه کوثر شرکت پزشکی طب دائم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *