فیشیال چیست و چه فوایدی برای پوست دارد؟

فیشیال چیست و چه فوایدی برای پوست دارد؟

اگرچه دستیابی به پوست سالم در خانه امکان پذیر است، اما بسیاری از افراد در صورت نیاز به کمک بیشتر به متخصصان مراقبت از پوست مراجعه می کنند. و یکی از درمان هایی که اغلب به آن روی می آورند، درمان اساسی صورت است. اما به هر حال فیشیال چیست؟این درمان واقعاً می تواند برای پوست مفید باشد، به خصوص به این دلیل که هر صورت متناسب با نوع پوست فرد است.

فیشیال صورت چیست؟

درمان اساسی صورت یک درمان پوستی است که منافذ پوست را پاکسازی می کند، سلول های مرده پوست را لایه برداری می کند و مشکلات رایج پوست را با یک ماسک سفارشی درمان می کند. این فرآیند چند مرحله‌ای برای جوان‌سازی و تغذیه صورت انجام می‌شود و باعث می‌شود پوست سالم‌تر و جوان‌تر به نظر برسد. همچنین یک درمان آبگرم محبوب برای نوازش و آرامش، با ماساژ است.

فیشیال‌های اولیه شامل نسخه‌ای از پنج مرحله زیر است:

  1. پاکسازی
    زیبایی‌شناسان یک پاک‌کننده را روی صورت، گردن و دکلته ماساژ می‌دهند تا هر گونه اثری از آرایش و آلودگی پاک شود. با استفاده از آب گرم همراه با اسفنج صورت، پارچه یا پد پنبه ای، پاک کننده را پاک می کنند، صورت ها را خشک می کنند و پوست را ارزیابی می کنند. این مرحله به آنها کمک می کند تا مشخص کنند که چه نوع ماسک سفارشی را بعدا اعمال خواهند کرد.
  2. لایه برداری
    متخصص زیبایی ممکن است سلول های مرده پوست را با یک کرم لایه بردار یا اسکراب پاک کند ویا منافذ را با بخار باز کند.
  3. استخراج
    این فرآیند برای پاک کردن منافذ فردی که با چربی اضافی یا سلول‌های مرده پوست مسدود شده‌اند، انجام می‌شود که می‌توانند جوش‌های سرسیاه و آکنه ایجاد کنند. زیبایی‌شناسان استخراج را با دست یا با ابزار فلزی مخصوص انجام می‌دهند.
  4. ماساژ
    فیشیال معمولاً شامل ماساژ صورت – و اغلب قسمت بالایی بدن(گردن) نیز می شود.
  5. ماسک و موارد دیگر
    سپس زیبایی شناسان از ماسک سفارشی استفاده می کنند، شاید یک ماسک بر پایه خاک رس برای درمان چربی یا یک ماسک آبرسان برای مبارزه با خشکی. اگر در روز باشد، صورت با یک سرم، مرطوب کننده و ضد آفتاب به پایان می رسد.

هزینه فیشیال صورت در سال 1401 چقدر است؟

پاسخ به این سوال به صورت مشخص و دقیق ممکن نیست. چرا که قیمت فیشیال صورت به عوامل زیر بستگی دارد:

  • مرکزی که برای انجام این درمان به آن مراجعه میکنید.
  • نوع فیشیالی که انجام میدهید.
  • کیفیت موادی که برای این درمان مورد استفاده قرار میگیرد.

در بعضی از سالن های زیبایی از 150 هزار تومان شروع میشود به بالا اما به طور کلی در بیشتر مراکز هزینه ها به اینصورت می باشد:

  • هزینه فیشیال صورت وی آی پی: ۷۰۰.۰۰۰ هزارتومان
  • هزینه فیشیال کلاسیک صورت: ۳۵۰.۰۰۰ هزار تومان
  • هزینه فیشیال تخصصی صورت: ۴۰۰.۰۰۰ هزارتومان
  • هزینه فشیال دورچشم: ۲۵۰.۰۰۰ هزارتومان
  • هزینه فشیال دست: ۲۵۰.۰۰۰ هزارتومان
  • هزینه فشیال صورت با مواد کربوکسی: ۵۵۰.۰۰۰ هزارتومان

سوال های متداول درباره فیشیال

فیشیال یک خانواده از درمان های مراقبت از پوست برای صورت است که شامل بخار، لایه برداری (فیزیکی و شیمیایی)، استخراج، کرم ها، لوسیون ها، ماسک های صورت، لایه برداری و ماساژ است. آنها به طور معمول در سالن های زیبایی انجام می شوند، اما همچنین یک درمان آبگرم رایج هستند.

چرا فیشیال برای پوست مفید است؟

یک فیشیال کاری بیشتر از شستن کثیفی از روی صورت شما انجام می دهد، آن را تمیز می کند تا سموم، باکتری ها و سلول های مرده پوست را از بین ببرد. پاکسازی کاملی که از صورت دریافت می کنید نه تنها از شما در برابر عفونت محافظت می کند، بلکه ممکن است به جلوگیری از آکنه و جوش های سر سیاه نیز کمک کند و پوست شما را بسیار سالم تر نشان دهد.

آیا می توانم هر هفته فیشیال صورت انجام دهم؟

متخصصان مراقبت از پوست توصیه می کنند که افراد هر سه یا چهار هفته یکبار یک فیشیال واجد شرایط داشته باشند. این مدت زمانی است که پوست از چرخه زندگی کامل رشد سلولی و لایه برداری پوست عبور می کند. فیشیال به این چرخه کمک می کند. این محصول باید پوست شما را صاف، تمیز و شاداب نگه دارد.

ماندگاری فیشیال چند روز است؟

درخشش سالمی که بلافاصله پس از انجام یک فیشیال به دست می آید معمولاً بین 48 تا 72 ساعت دوام می آورد، زیرا پوست عمیقا هیدراته شده و گردش خون تقویت شده است و به خون تازه اجازه می دهد مواد مغذی جدیدی را به سلول ها برساند.

بعد از فیشیال چه کارهایی را نباید انجام دهیم؟

نکات مراقبت بعد از درمان فیشیال صورت
حداقل تا 6 ساعت پس از درمان از آرایش کردن یا سایر محصولات صورت خودداری کنید. …
حداقل 72 ساعت پس از درمان از پوست خودداری کنید یا از محصولات مراقبت از پوست ساینده مانند اسکراب استفاده کنید. …
تا 48 ساعت پس از درمان از حرارت مستقیم دور بمانید.

آیا می توانیم بعد از فیشیال صورت از کرم شب استفاده کنیم؟

حداقل به مدت 3 تا 4 روز پس از این کار ، از درمان های موضعی که ممکن است پوست شما را خشک کنند، استفاده نکنید. پوست شما آسیب پذیر است و ممکن است به این کرم ها، ژل ها و لوسیون های حاوی مواد خشک کننده واکنش نشان دهد. فیشیال روشی عالی برای خلاص شدن از شر آلودگی ها و باکتری های ناخواسته است.
عوارض جانبی فیشیال صورت چیست؟
5 عارضه جانبی فیشیال صورت که می توانید به مشتریان کمک کنید از آنها اجتناب کنند
تحریک پذیری و قرمزی پوست، معمول ترین عوارض جانبی صورت قرمزی و لکه دار شدن پوست است.

7 مشکل رایج پوستی چیست؟

10 مورد از شایع ترین بیماری های پوستی:
آکنه
درماتیت آتوپیک (اگزما) …
زونا
کهیر
آفتاب سوختگی
درماتیت تماسی
راش پوشک
آکنه روزاسه
انجام فیشیال صورت چقدر طول می کشد؟
اکثرا 60 دقیقه طول میکشد.

مزایای فیشیال صورت چیست؟

فیشیال های اولیه پوست را عمیقا تمیز می کند و ممکن است به مبارزه با برخی مشکلات پوستی مانند آکنه خفیف یا خشکی کمک کند. درمان‌ها چهره‌ها را درخشان می‌کنند و معمولاً بسیار آرامش‌بخش هستند، زیرا شامل یک جزء ماساژ هستند.
آیا درمانی برای رفع چین و چروک صورت وجود دارد؟
فیشیال های اولیه ممکن است به طور موقت پوست را بهبود بخشند، اما نمی توانند مشکلات پوستی شدید، از جمله چین و چروک و هر چیزی بیش از آکنه بسیار خفیف را درمان کنند. این مشکلات پوستی معمولاً به راه‌حل‌های فشرده‌تری مانند لایه‌برداری شیمیایی، میکرودرم ابریژن یا درمان‌های لیزری القای کلاژن نیاز دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *