بهترین پماد درمان بواسیر چیست؟ 1401

بهترین پماد درمان بواسیر چیست؟ 1401

هموروئید وریدهای متورم در قسمت پایین رکتوم شما هستند. هموروئیدهای داخلی معمولاً بدون درد هستند، اما امکان خونریزی دارند. هموروئید خارجی ممکن است باعث درد شود. هموروئید (HEM-uh-roids) که به آن انبوه نیز می گویند، سیاهرگ های متورم مقعد و پایین رکتوم، شبیه به رگ های واریسی هستند. در این مقاله سعی میکنیم بهترین پمادهای آنتی همورئید را به شما معرفی کنیم :

البته قبل از اقدام به هرکاری توصیه است با پزشک خود مشورت کنید و بهترین درمان و دارو و یا پماد را از ایشان بخواهید.

بهترین پماد درمان بواسیر

پماد هموروئید دکتر باتلر

1- پماد Doctor Butler’s Hemorrhoid & Fissure Ointment آنتی همورئید

پماد هموروئید دکتر باتلر توسط پروکتولوژیست معتبر هیئت مدیره ساخته شده است تا از بهترین مواد برای درمان هموروئید و شقاق اطمینان حاصل کند. این پماد لیدوکائین به عنوان یک کرم بی‌حس‌کننده عمل می‌کند تا به سرعت درد شما را کاهش دهد.* التیام، تسکین و محافظت: این فرمول همچنین دارای گیاهان ارگانیک است.
اسانس ها و مواد معدنی و اسیدهای آمینه برای محلول های التیام دهنده و تسکین درد. عصاره آلوئه ورا، عصاره جینسنگ و شاه بلوط اسب تنها برخی از ترکیبات با خواص محافظتی و ضد التهابی پوست هستند.
مشتریان این محصول که طی سال گذشته محصولات مسکن دکتر باتلر را خریداری کردند و به سرعت درد، خونریزی، سوزش، خارش و تورم بواسیر و شقاق را تسکین دادند.* ساخت ایالات متحده: Doctor Butler’s در ایالات متحده تولید می شود و تولید می شود. در تاسیسات ماکنترل کیفیت دقیق مواد تشکیل دهنده و مهر و موم ایمنی اضافه شده برای اثبات استفاده ایمن و موثر از محصولات ما انجام می شود. ما همچنین با Leaping Bunny برای حفظ استانداردهای بدون ظلم شریک شده ایم. خرید بدون ریسک: دکتر باتلر با ضمانت رضایت همراه است. اگر از خرید کرم هموروئید خود راضی نیستید، به هیچ وجه،
لطفا برای ارتباط با ما راحت باشید. توجه: محصولات دارای دوشاخه برق برای استفاده در ایالات متحده طراحی شده اند. پریزها و ولتاژ در سطح بین المللی متفاوت است و این محصول ممکن است برای استفاده در مقصد شما به آداپتور یا مبدل نیاز داشته باشد. لطفاً قبل از خرید سازگاری را بررسی کنید.

مزایا پماد هموروئید دکتر باتلر :

تسکین سریع درد را ارائه می دهد، لباس ها را لک نمی کند شامل گیاهان و اسیدهای آمینه است.

معایب گرانی این پماد

مقدار مصرف: تا سه بار در روز روی ناحیه آسیب دیده استفاده شود | موارد استفاده: هموروئید و شقاق را درمان می کند و در عین حال درد و خارش را تسکین می دهد.

2- پماد آنتی همورئید ANUSOL Plus آنوسول

پماد آنتی همورئید ANUSOL Plus آنوسول

پماد آنتی همورئید ANUSOL Plus آنوسول یک ماده معدنی قوی است که اغلب برای درمان بثورات پوشک در نوزادان استفاده می شود. Anusol Plus همچنین شامل پراموکسین، یک مسکن، برای بی حس کردن درد است.
اگر نسخه حاوی هیدروکورتیزون (Anusol HC) را می خواهید، پزشک شما معمولاً می تواند آن را تجویز کند.

مزایا آنوسول حاوی روی برای حداکثر التیام و محافظت از پوست می توان مدت طولانی تری از پمادهای حاوی هیدروکورتیزون استفاده کرد

مضرات آن مورد نیاز برای فرمولاسیون با هیدروکورتیزون

مقدار مصرف: تا 5 بار در روز روی ناحیه آسیب دیده استفاده شود | موارد مصرف: پیشگیری و درمان هموروئید

3-پماد آنتی همورئید رکتول

پماد آنتی همورئید رکتول

پماد آنتی همورئید رکتول یک پماد موثر و ایرانی است که برای استفاده در ایران رایج است و اغلب پزشکان آن را تجویز می کنند.

نحوه استفاده از پماد رکتول برای هموروئید درجه ۲ و ۳: چهار روز اول هر ۱۲ ساعت یک بار و بعد از آن هر ۲۴ ساعت یک بار محتوی ۲,۵ گرمی یک اپلیکاتور در داخل مقعد قرار دهید.

هموروئید درجه ۱: هر ۱۲ ساعت محتوی ۲,۵ گرمی یک اپلیکاتور به مدت ۴ روز مورد استفاده قرار گیرد.

فیشر: ۲ مرتبه از پماد ضد جوش مقعدی در طول شبانه روز استفاده شود.

4- پماد ضد همورئید دارو درمان مدل Anti-Fissure Ointment

4- پماد ضد همورئید دارو درمان مدل Anti-Fissure Ointment

4- پماد ضد همورئید دارو درمان مدل Anti-Fissure Ointment جز پمادهای متداول و خوب ایرانی است که میتوانید از آن استفاده کنید.

خوردن ملین های نرم کننده یا حجیم کننده مدفوع و نشستن در وان آب گرم دو تا سه بار در روز و هر بار به مدت 15-10 دقیقه باعث بهبود خونرسانی و شل شدن عضله اسفنکتر مقعد شده و به ترمیم آن کمک می­کند .

موارد منع مصرف: تاکنون موارد منع مصرفی برای این پماد شناخته نشده است . اما در صورت بروز هر گونه حساسیت با پزشک مشورت شود. مصرف در دوران بارداری و شیردهی: مصرف دارو در دوران بارداری و شیر دهی بلا مانع می­باشد

روش استفاده : روزانه دو بار یک لایه نازک از پماد در محل شقاق مالیده شود. بهتر است قبل از استفاده، ناحیه مقعد با آب ولرم به خوبی پاک و شسته شود.

پماد را از دسترس کودکان دور نگهداری کنید. 5 تا 10 دقیقه سوزش اولیه یک واکنش طبیعی ناشی از اثرات درمانی دارو می­باشد.

عوارض جانبی: هر دارو به موازات اثرات درمانی مطلوبی که بر جای می­گذارد ممکن است باعث بروز عوارض ناخواسته نیز شود. گرچه همه این عوارض در یک فرد دیده نمی­شود ، لیکن در صورت بروز هر نوع عارضه با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. عارضه احتمالی این دارو بثورات جلدی (جوشهای ریز موضعی ) در سطح بدن می­باشد که در صورت مشاهده با پزشک یا داروساز مشورت شود.

5-پماد آنتی هموروئید

پماد آنتی هموروئید

پماد آنتی هموروئید یکی از داروهایی است که جهت درمان بیماری بواسیر، بسیار کاربرد دارد و می تواند مشکلات دیگر مقعد مانند التهاب راســت روده، شقاق همراه با فیستول و آزردگی و خارش  اطراف مقعد را نیز برطرف نماید. با ما همراه شوید تا بطور کامل از کاربرد های این پماد و موارد مصرف آن آگاهی یابید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *