آیا اُمیکرون باعث کمردرد می شود؟

آیا اُمیکرون باعث کمردرد می شود؟

آیا اُمیکرون باعث کمردرد می شود؟ افراد کمردرد را به عنوان نشانه ای از نوع اُمیکرون گزارش می کنند. کمردرد به دلیل ترکیبی از وضعیت نامناسب ،وضعیت غیرمعمول به دلیل خستگی یا سرفه و التهاب ویروسی ایجاد می شود. بهترین درمان برای کمردرد و مفاصل، داروهای ضد التهاب و کشش های ملایم است.

بسیاری از ما از علائم بارز کرونا آگاه هستیم: تب، خستگی و از دست دادن حس بویایی و چشایی. با ظهور نوع اُمیکرون ، این علائم کمی تغییر کرد و شامل آبریزش بینی و حتی گلودرد شد. اما مردم ظهور یک علامت دیگر را گزارش می کنند: کمردرد اُمیکرون ، که اکنون نوع غالب COVID-19 است، به روش‌های کمی متفاوت از Delta یا سویه اصلی ظاهر می‌شود، و بسیاری توجه دارند که به نظر می‌رسد درد کمر و مفاصل یکی از آنها باشد.

البته هر درد کمری نشان از اومیکرون نیست و باید توجه کرد که سبک زندگی ما باعث شده است که کمردرد سراغ ما بیاید.برای اینکه کمر به درستی کار کند، تمام عضلات مرکزی باید به خوبی با هم کار کنند و اگر این چنین نباشد، می تواند منجر به درد شود. “هر گونه درد یا عدم تعادل عضلانی احتمالا منجر به کمردرد می شود – و به نظر می رسد که ما این را با Omicron می بینیم.

عفونت های ویروسی می توانند باعث التهاب شوند که می تواند عضلات و مفاصل ما را خراب کند.

اگرچه کمردرد ممکن است یک علامت ناخوشایند اما جزئی به نظر برسد، اما اگر بیش از چند روز ادامه داشته باشد، می‌تواند علامت هشداردهنده‌ای برای یک مشکل بزرگ‌تر باشد، چه مربوط به کووید-۱۹ باشد یا نباشد.

چگونه کمر درد اُمیکرون را درمان کنیم؟

از آنجایی که التهاب می تواند گسترده باشد،مصرف یک ضد التهاب بدون نسخه بهترین اقدام است. نشان داده شده است که ایبوپروفن به کاهش درد و التهاب ناشی از عفونت COVID-19 بدون عوارض کمک می کند.

پیاده روی در خانه می تواند خیلی کمک کند. قبل از انجام هر ورزش مهمی باید منتظر بمانید تا بدون علامت باشید، زیرا نمی خواهید بدن خود را تحت فشار قرار دهید تا بتواند از عفونت بهبود یابد. استفاده از داروهای ضد التهاب و کشش ملایم ممکن است اکثر کمردرد را کاهش دهد. هنگامی که بدون علامت هستید، ورزش آسان باید به رفع کمردرد و درد مفاصل برای همیشه کمک کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *