هزینه جراحی لیفت گردن

هزینه جراحی لیفت گردن (فک و صورت) | 1401

هزینه جراحی لیفت گردن در سال 1401 می تواند حدود قیمت 12 میلیون تا 30 میلیون باشد. بستگی به نوع درمان ، شرایط متقاضی و دستمزد جراحی و نوع مرکز بستگی دارد. این درمان اغلب به عنوان زیبایی محسوب شده و شامل بیمه درمانی نخواهد شد. در ادامه شما را با این عمل زیبایی آشنا می کنیم.

سوالات متداول لیفت گردن فک و صورت

جراحی لیفت گردن چیست ؟

جراحی لیفت گردن می تواند چانه دوتایی ، غبغب و همچنین افتادگی یا شلی پوست گردن را اصلاح کند. ساب منتوپلاستی یک روش جراحی است که در وسط این دو قرار دارد و شامل لیپوساکشن و برش‌های کوچک زیر چانه است. برخی از پزشکان آن را “مینی” لیفت گردن می نامند.

لیفت گردن به طور خاص بر بهبود شلی پوست گردن و برداشتن بافت چربی زیر چانه تمرکز دارد.

لیفت گردن چقدر ماندگار است؟

هیچ کس نمی تواند روند پیری را برای همیشه متوقف کند. با این حال، در صورت حفظ سلامتی، می توانید انتظار داشته باشید که لیفت گردن شما بین 10 تا 15 سال ماندگار باشد.

لیفت گردن چه فایده ای دارد؟

انجام لیفت گردن یک راه عالی برای اصلاح چربی اضافی، چین و چروک و سایر مشکلات زیبایی است که بر ظاهر این ناحیه از بدن شما تأثیر می گذارد. این روش بسیار سریع است و احتمالاً گردن شما برای مدت طولانی سفت و جوان به نظر می رسد.

نقاهت جراحی لیفت گردن چقدر است؟

اکثر بیماران در عرض 3-2 هفته به آرامی و بدون عارضه بهبود می یابند و برخی پس از 7 روز به کارهای بی تحرک باز می گردند. مشاغل سخت تر ممکن است به 2-3 هفته مرخصی از کار نیاز داشته باشند.

لیفت گردن چقدر درد دارد؟

جراحی با آرامبخشی و بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی انجام می شود. بیماران تا دو هفته پس از جراحی، ناراحتی و تورم جزئی را تجربه خواهند کرد.

بهترین سن برای لیفت گردن چه سنی است؟

در بیشتر موارد، لیفت صورت و گردن برای افرادی که در سن 40 تا 70 سالگی زندگی می‌کنند، زمانی که علائم پیری شایع می‌شوند، بهترین زمان است. اما هر زمان که علائم افتادگی یا چاقی نمایان باشد این کار امکان پذیر است.

آیا بیمه شامل لیفت گردن می شود؟

به طور کلی بیمه لیفت گردن را پوشش نمی دهد. جراحی زیبایی تحت پوشش بیمه درمانی نیست. بیمه درمانی می تواند اعمال جراحی پلاستیک ناشی از نقص مانند بازسازی سینه، پتوز شدید پلک و مشکلات تنفسی مانند انحراف بینی یا شکستگی بینی را پوشش دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *