هزینه جراحی پلک(بلفاروپلاستی) | 1401

هزینه جراحی پلک(بلفاروپلاستی) | 1401

هزینه عمل پلک چشم چقدر است؟

هزینه جراحی پلک به عوامل مختلفی بستگی دارد اینکه پلک بالا یا پایین باشد، دستمزد جراح ، شرایط بیمار ، نووع بیمارستان یا کلینیک و موقعیت مکانی به صورت کلی تقریبا بین 6 تا 11 میلیون تومان است.البته این عدد تقریبی است و میتواند کمتر یا بیشتر تا حد 20 میلیون هم باشد.

جراحی پلک (بلفاروپلاستی) چیست ؟

جراحی زیبایی برای برداشتن پوست یا چربی اضافی از پلک ها است. هدف این است که پلک های کلاهدار یا افتاده یا کیسه های چشم را بهبودیا از بین ببرد. قبل از شروع، در مورد دلایل خود برای تمایل به جراحی پلک مطمئن شوید.

بهبودی پس از جراحی پلک چقدر طول می کشد؟

ممکن است پلک شما به مدت 1 تا 3 هفته پس از جراحی متورم و کبود شده باشد. ظاهر چشم شما ممکن است برای 1 تا 3 ماه بهتر شود. اکثر مردم احساس می کنند که آماده هستند تا در انظار عمومی بیرون بروند و در عرض 10 تا 14 روز به سر کار بازگردند.
این ممکن است به شغل شما و احساس شما در مورد آگاهی مردم از جراحی شما بستگی داشته باشد.

آیا جراحی پلک (بلفاروپلاستی) درد دارد؟

جراحی پلک یکی از کم دردترین عمل های زیبایی است. جدا از حداقل ناراحتی در روز، بهبودی سریع خواهید داشت و نتایج را به سرعت خواهید دید. بنابراین این عمل خیلی دردناک نیست.

آیا ارزش جراحی پلک را دارد؟

بله، اکثر بیماران موافق هستند که بلفاروپلاستی فوقانی آنها ارزش هزینه و زمان بهبودی را داشته است و جراحی پلک 95٪ موفق است.

چگونه می توانم چشم های کلاه دار خود را بدون جراحی ترمیم کنم؟

تزریق ژل بوتولینوم (همچنین به عنوان بوتاکس شناخته می شود) می تواند به بلند کردن ابرو بدون جراحی کمک کند. به عبارت ساده تر، تزریق بوتاکس سیگنال هایی را در مغز شما که ماهیچه های ابرو را به سمت پایین می کشد، مسدود می کند. این به صاف شدن پوست اطراف پیشانی کمک می کند و می تواند به چشمان شما قوس بلندی بدهد.

چه سنی برای بلفاروپلاستی مناسب است؟

افتادگی پلک‌ها زمانی ظاهر می‌شوند که از 30 سالگی فراتر می‌روید. این سن ایده‌آل برای بلفاروپلاستی است، اگرچه افراد جوان‌تر نیز می‌توانند آن را انجام دهند. با این حال، اکثر جراحان پلاستیک برای انجام این عمل توصیه می کنند که حداقل 18 سال سن داشته باشد.

آیا برای جراحی پلک بیهوشی دارد؟

یکی از رایج ترین سوالاتی که از متخصصان جراحی پلاستیک صورت پرسیده می شود این است که آیا بیمار در طول جراحی بیهوش می شود یا خیر. لیفت پلک را می توان با بی حسی موضعی، یا بیهوشی عمومی انجام داد.

بلافاصله بعد از جراحی پلک چه شکلی هستید؟

پلک های شما احتمالا بعد از جراحی پف کرده به نظر می رسند. برش ها نیز احتمالا قرمز به نظر می رسند. تورم و کبودی مرتبط با بهبودی بلفاروپلاستی شبیه چشم سیاه است. همه این ها طبیعی هستند.

آیا جراحی افتادگی پلک شامل بیمه می شود؟

به طور کلی شرکت های بیمه جراحی پلک را پوشش نمی دهند. با این حال، اگر وضعیت پلک شما به اندازه‌ای شدید باشد که پلک‌های شما باعث انسداد بینایی قابل توجهی شود و این وضعیت بر فعالیت‌های روزمره زندگی شما تأثیر بگذارد، ممکن است پوشش بیمه‌ای ارائه شامل شود.

آیا می توانم بعد از جراحی پلک رانندگی کنم؟

تا زمانی که مصرف داروهای مسکن را متوقف نکرده اید و دیگر تاری دید ندارید، رانندگی نکنید. اطمینان حاصل کنید که می توانید با خیال راحت رانندگی کنید. این معمولاً 5 تا 10 روز پس از جراحی است. مهم است که در 3 تا 4 روز اول پس از جراحی استراحت داشته باشید.

آیا جای زخم جراحی پلک می ماند؟

این عمل زیبایی با کاهش افتادگی و پف چشم ها به بهبود ظاهر چشم ها کمک می کند. اما مانند هر جراحی دیگری، بلفاروپلاستی جای زخم احتمال دارد بماند. اگرچه پلک بالایی تقریباً قابل توجه نیستند، اما هنوز هم باید به طور مناسب از آنها مراقبت شود تا هرچه بهتر بهبود یابد.

عوارض بلفاروپلاستی چیست ؟

خطرات احتمالی جراحی پلک عبارتند از: عفونت و خونریزی. چشم های خشک و تحریک شده. مشکل در بستن چشم یا سایر مشکلات پلک.

آیا بوتاکس می تواند افتادگی پلک را برطرف کند؟

افتادگی پوست پلک می تواند یک نگرانی زیبایی و پزشکی باشد. بسته به شدت بیماری شما، بوتاکس می تواند کمک کند. تزریق نوروتوکسین در پیشانی و اطراف ابروها می‌تواند به طور موثر ابرویی را که کمی افتادگی دارد و افتادگی جزئی پوست پلک را درمان کند.

جراحی پلک توسط چه کسی انجام می دهند؟

بلفاروپلاستی توسط چشم پزشک، جراح چشم، جراح پلاستیک، جراح دهان یا فک و صورت و یا جراح گوش و حلق و بینی انجام شود.

لیفت پلک بالا چقدر باقی می ماند؟

نتایج بلفاروپلاستی (جراحی پلک) عموما طولانی مدت است. غیر معمول نیست که طول عمر نتایج بین بیماران کمی متفاوت باشد، اما می توان انتظار داشت که نتایج جراحی پلک بالا حدود 5 تا 7 سال باقی بماند و نتایج جراحی پلک پایین اساساً دائمی است.

سریع ترین راه برای بهبودی بعد از بلفاروپلاستی چیست؟

سریعترین راه برای بهبودی بعد از بلفاروپلاستی این است که سر خود را تا حد امکان بالا نگه دارید پس از جراحی حداقل برای 2 تا 3 روز آینده. این شامل خوابیدن در وضعیت عمودی و اجتناب از فعالیت هایی است که ممکن است باعث خشکی چشم شود.
استفاده از کیسه یخ نیز می تواند به تسریع روند بهبودی کمک کند.

هزینه عمل افتادگی پلک چشم
هزینه عمل پلک بالای چشم
قیمت عمل پشت پلک
قیمت عمل افتادگی پلک
هزینه جراحی بلفاروپلاستی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *