هزینه عمل تعویض مفصل زانو 1401

هزینه عمل تعویض مفصل زانو 1401

هزینه عمل تعویض مفصل زانو 1401 تابع شرایط زیر است :

1- نوع بیمه درمانی : نوع بیمه درمانی در هزینه تعویض مفصل زانو در سال 1401 تاثیر زیادی دارد برای بیمه تکمیلی و نیروهای مسلح تمام هزینه پرداخت خواهد شد البته اگر در مراکز موردتایید بیمه قرار گرفته باشید. بیمهه ای تامین اجتماعی نیز درصدی از آن را پرداخت می کند.

2-نوع مرکز : قاعدتا مراکز خصوصی هزینه خیلی بیشتری نسبت به هزینه بیمارستان ها و مراکز دولتی می گیرند.

3-موقعیت جغرافیایی : هزینه تعویض مفصل زانو در بالا شهر یا در شهر های کلان شهر بیشتر است البته تعویض مفصل زانو در شیراز نسبت به سایر استان ها هم از کیفیت بالاتر و هم از قیمت مناسب تری برخوردار است.

4-دستمزد جراح : بخش قابل توجهی از هزینه آزاد این جراحی را هزینه دستمزد پزشک معالج شامل می شود.

5-نوع پروتز : نوع پروتز مفصل زانو نیز دخیل است که تابع قیمت دلار است البته این پروتزها ثبت شده توسط تجهیزات پزشکی کل است و نوسان شدید ندارد. پروتزهای آمریکایی خیلی گرانتر از پروتزهای فرانسوی و انگلیسی هستند اما همه آن ها کیفیت خوبی دارند و عمر حداقلی آن ها 25 سال به بالا است.

6-شرایط بیمار : منظور شرایط بیمار این است که تعویض مفصل کامل زانو یا جزئی زانو باشد از طرفی برای دوزانو یا یک زانو انجام شود.

7-هزینه های مراقبتی و جانبی : یک سری تجهیزات خاصی مثل عصا و واکر (ایاب و ذهاب) یا اقامت و آزمایش و عکسبرداری نیاز باشد یا چند جلسه فیزیوتراپی که هزینه آن دست بیمار است.

هزینه عمل تعویض مفصل زانو 1401 به صورت آزاد حدود 25 تا 35 میلیون تومان است.اما این هزینه اصلا دقیق نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *