لیفت باسن برزیلی + هزینه 1401

لیفت باسن برزیلی + هزینه 1401

لیفت باسن برزیلی (Brazilian butt lift ) یا به اختصار BBL یک روش بزرگ کردن باسن است که به صورت تخصصی تزریق چربی است که اندازه و شکل باسن را بدون پروتز افزایش می دهد. چربی اضافی از باسن، شکم، کمر یا ران ها با لیپوساکشن برداشته می شود و بخشی از این چربی به صورت استراتژیک به باسن تزریق می شود.این روش که به لیفت باسن برزیلی معروف است.

هزینه ها ممکن است بسته به عوامل مختلفی از جمله نیازهای فردی و اهداف زیبایی شناختی شما افزایش یا کاهش یابد. بسته به عوامل مختلفی می توانید انتظار داشته باشید که درسال 1401 حداقل 30 میلیون تومان برای لیفت باسن برزیلی خود بپردازید.

  • دستمزد جراح و پزشک
  • هزینه بیمارستان یا مرکز تخصصی
  • میزان تزریق
  • هزینه بیهوشی
  • هزینه داروها ، لباس و آزمایشات که تجویز می شود.

در این بخش به سوالات متداول بزرگ کردن باسن با تزریق چربی پاسخ می دهیم:

آیا لیفت باسن برزیلی یک روش دائمی است؟

BBL به طور بالقوه برای چندین دهه بدون نیاز به رویه های اضافی دوام خواهد داشت. با این حال، برخی از بیماران ترجیح می‌دهند در سال‌های آخر زندگی خود برای انجام عمل لیفت برای مبارزه با افتادگی به دلیل روند طبیعی پیری مراجعه کنند. برخی دیگر ممکن است برای حفظ نتایج خود، گاه به گاه روش های لفت کردن پوست را انجام دهند.

لیفت باسن برزیلی
لیفت باسن برزیلی

عوارض لیفت باسن برزیلی چیست؟

خطرات جراحی لیفت باسن می تواند شامل موارد زیر باشد :

  • کبودی
  • علائم کشش
  • عفونت
  • لخته شدن خون
  • از دست دادن خون بیش از حد
  • عوارض قلبی و ریوی
  • ترومبوز ورید عمقی
  • آمبولی چربی (چربی تزریق شده به جریان خون می رود و به ریه ها می رود)

دوره نقاهت لیف باسن برزیلی چقدر است؟

بهبودی لیفت باسن برزیلی حدود شش هفته طول می کشد. برای دو هفته اول، باید از نشستن و دراز کشیدن مستقیم به پشت خودداری کنید. خوابیدن باید به پهلو یا شکم انجام شود و برای نشستن یک صندلی یا بالش دونات لازم است. در برخی موارد ممکن است نیاز به استفاده از صندلی/بالش تا هشت هفته باشید.

به اکثر بیماران توصیه می شود حداقل به مدت 2 تا 4 هفته پس از جراحی BBL از نشستن، دراز کشیدن یا فشار مستقیم به پشت خود خودداری کنند.

برای اکثر بیماران، شلوار جین را می توان با خیال راحت 2 تا 3 ماه پس از جراحی پوشید.

آیا لیف باسن برزیلی دردناک است؟

پس از انجام عمل BBL، ممکن است کمی درد، ناراحتی و تورم در باسن و همچنین در نواحی که چربی برداشت شده است مانند شکم، باسن و ران ها تجربه کنید. چربی اضافی از سایر نواحی بدن از جمله شکم، باسن، کمر و ران ها از طریق لیپوساکشن جمع آوری می شود.

آیا می توانم بعد از جراحی رانندگی کنم؟ توجه داشته باشید که باید حداقل تا دو هفته پس از عمل خود از رانندگی خودداری کنید و اگر احساس ضعف یا بی‌حالی می‌کنید، احتمالاً برای مدت طولانی‌تری از رانندگی اجتناب کنید. در حالی که نشستن مستقیم روی باسن شما ممنوع است، می توانید با کمک بالش بنشینید و رانندگی کنید.

چه مقدار چربی برای BBL لازم است؟

به طور متوسط، بیماران BBL اغلب به حدود 1000 سی سی (1 لیتر) چربی برداشت شده برای یک نتیجه موفق و رضایت بخش نیاز دارند. بیماران باید در نظر داشته باشند که درصد کمی از چربی پس از BBL از بین می رود، اما این مورد توسط جراح در هنگام محاسبه مقدار چربی برای برداشت و انتقال اولیه در نظر گرفته می شود.

چرا لیفت باسن برزیلی محبوب شده است؟

شاید به آن دلیل است که نه تنها باسن افراد بزرگتر است، بلکه چربی شکم، پهلوها برداشته می شود و باعث تناسب اندام خوبی خواهد شد.

آیا لیفت باسن برزیلی جای زخم می ماند؟

خوشبختانه، برش‌های مورد استفاده در بخش لیپوساکشن جراحی BBL بسیار کوچک هستند. در حالی که یک اسکار در نتیجه وجود خواهد داشت – معمولاً فقط چند میلی متر طول دارد و به خوبی محو می شود. در واقع، بسیاری از بیماران پس از بهبودی کامل و محو شدن جای زخم خود، به سختی تشخیص می دهند.

آیا تزریق چربی ایمن تر از پروتز باسن است؟

اکثر بیماران تمایل دارند پس از بررسی کامل خطرات و فواید، لیفت باسن برزیلی را برای حجیم کردن باسن انتخاب کنند. BBL زمانی که توسط یک جراح پلاستیک ماهر انجام شود، خطر عوارض کمی دارد. برخلاف ایمپلنت باسن، عملاً هیچ خطری برای پس زدن پس از برای ای عمل وجود ندارد.

چه سنی برای لیفت باسن مناسب است؟

این موردی است که باید پزشک و متخصص تشخیص دهد اما حداقل سن توصیه شده 18 سال است.بهترین سن 24 تا 56 سال است.

برای انجام لیفت باسن باید چقدر چاق باشم یا BMI باید چند باشد؟

به طور کلی، BMI استاندارد برای جراحی باید زیر 30 باشد، اما بسته به درصد و نوع چربی بدن باید بالای 23 یا 24 باشد. البته مطمئن شوید که BMI بالاتر از 35 نباشد زیرا می تواند احتمال عوارض را افزایش دهد.

در حالی که مقدار چربی شما یک عامل موثر در کاندیدا بودن عمل جراحی لیفت است، بیماران باید بدانند که افزایش وزن قبل از BBL هرگز توصیه نمی شود. حفظ وزن سالم و ثابت قبل از عمل بهترین کار است و موفقیت آمیزترین و زیباترین نتایج را بیشتر می کند.

آیا لیفت باسن با تزریق همراه با بیهوشی است؟

بله تزریق چربی خود نوعی عمل جراحی است و همراه با بی هوشی می باشد اما مانند پروتز دیگر نیاز به بستری بیمار نمی باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *